czwartek, 27 czerwca 2013

Buty to oprócz dodatków typu spinki,opaski,torebeczki,czy plecaczki jedne z ważniejszych rzeczy w garderobie mojej córki,już wcześniej na poprzednim blogu wspominałam Wam jak cenimy dodatki.. buty natomiast są moim fetyszem.. w mojej garderobie jak i małej Mai to podstawowy element całego stroju.. w tym roku z powodu tak zmiennej pogody postanowiłam nie kupować  kolejnej pary sandałek (mamy dwie) i postawiłam na balerinki .. wypatrzyłam je u Świat małych księżniczek i po wstępnym rozeznaniu i prośbie doradzenia,czy warto zakupić,postanowiłam zainwestować i podarować córce tak wyjątkowe butki.
Efvva firma stworzona przez Ewe Wróbel-Hultqvist w roku 2011,absolwentkę malarstwa na ASP w Krakowie,która wkłada całe swoje serce w wykonanie i tak precyzyjne wykończenie ... Buciki robione ręcznie,przepiękne,miłe w dotyku,wykonane ze 100% koziej skóry,podszewka microlite.. doskonale trzyma stopę,nóżka się w nich nie poci,należą do jednych z najwygodniejszych butów jakie córka do tej pory posiadała, idealnie sprawdzają się również na upalne dni zamiast zwykłych sandałków.. Jestem zachwycona tą marką i osobiście zastanawiam się czy nie zakupić takich w wersji dla siebie...Natomiast twórczyni tych pięknych butków jak i również wspaniałej letniej kolekcji dziecięcej gratuluje  wyszukanego smaku i unikatowosci
Chciałam jeszcze poruszyć kwestię pieniężną.. fakt cena nie należy do najmniejszych,a raczej do tej z górnej pułki, jednak warto czasem zainwestować w coś tak wspaniałego,nasze zostawie na pamiątkę,lub dla kolejnej córci w przyszłości ..
( ps rozmiarówka wypada jak w H&M osobiście zakupiłam rozmiar mniejsze,natomiast w kwestii czyszczenia..mi wystarczy woda i szare mydełko,wszystkie brudy schodzą )








Sweterek Zara
szal  mamy
torba od cioci z Anglii
sukienka tu
legginsy Next
baleriny Efvva

20 komentarzy:

  1. Buty są naprawdę wyjątkowej urody! zresztą jak i właścicielka owych bucików. No ale te ceny ... ale dobrze kombinujesz ;) dla drugiej córci. To jest moja wymówka - przed samą sobą - jak kupuję kolejną rzecz dla Poli, zawsze sobie mówię "to tak jaby cene podzielic na pół bo przeciez dla Klary jeszcze będzie ...." ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się w tych butach zakochałam !!!To są rozmiary dla dorosłych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) rozmiarki robione na zamówienie do 37 :)

      Usuń
  3. Też zainwestowałam w takie balerinki dla mojej Tosi i jestem zachwycona, tylko model mamy inny lakierki z paseczkiem:-) Co prawda są trochę za duże, ale na jesień będą w sam raz. Super te legginsy next, ale ta strona od sukienki nie otwiera mi się...Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana już naprawiłam :) jest jeszcze taka w chmurki,którą z chęcią bym zakupiła,zresztą cała kolekcja jest boska i gdybym mogła kupiłabym hurtem wszystko ;) Wasze lakierki widziałam,cudne są ;)

      Usuń
  4. super to już wiadomo a ta torba boska :)no i jakie to szczęście,że się ochłodziło bo taka fajna stylówka się zrobiła :)
    Ps jak super,ze tyle postów :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te buciki. Tak sie wlasnie nad nimi zastanawialam...
    Fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham te buciki, na pewno kupię córce jak podrośnie. Ale torba też mi się podoba. Osobiście moim fetyszem są właśnie torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te buciki na nóżkach wyglądają....ale ciekawi mnie czy nie spadaja bez gumeczek? Bo moja mala ma ciągle z tym problem - nie jestem w stanie dopasować jej zadnych bucikow bez pasków czy gumek niestety:(
    Cała stylizacja bomba! Bardzo mi sie podoba...Ja też kupuję zwykle parę porządnych skórzanych balerinek ale zazwyczaj z Clarks'a bo mam na miejscu lub ecco - dla porzadnego chodu dziecka takie buciki sa niezbędne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory również kupowałam zazwyczaj Bartki,Ecco jak również Next te z wyższej pułki,więc dla mnie wydatek był czymś naturalnym.. zamiast 2 par sandałów z Zary,które miałam w planach zakupiłam 1 i jestem zadowolona.. w przyszłym roku zaopatrze córe w większe.. jeżeli chodzi o to jak trzyma się nogi..celowo zamieściłam notke,że rozmiar jak w siecówce H&M ;) wystarczy rozmiarek mniejsze,by stopa w buciku dobrze się trzymała, ale zawsze jest możliwość doszycia gumeczki i mi po zakupie to zaproponowano.. oczywiście nieodpłatnie..tak więc jak obawiasz się,że bucik będzie spadać zawsze można poprosić sprzedającą o doszycie gumek ;)

      Usuń
  8. Buciki są śliczne, a i leginsy bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Leginsy mamy, buciki mamy. W leginsach Nina uwielbia chodzić na buciki jednak się skarży. Może i ja zrobię na swoim blogu jakiś kącik modowy ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana no chyba musisz :) buciki wkońcu upatrzone u Was ;)tak pisałaś juz mi.. za duże są te Wasze..może kolejnej wiosny będą Wasze ok ;) a legginsy zakupiłam on-line..potem patrze,a u Ciebie takie same ;)hehe, zanim je kupiłam nawet nie zwróciłam uwagi,ze u Was też są takie papugi... :) mamy podobny gust wychodzi na to ;)

      Usuń
  10. Balerinki i sweterek podwędzam od razu :) i legginsy :P Swietny zestaw :) My jeszcze do balerin tego typu nie dorosłyśmy, ale za rok poszalejemy :) są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ulubione Wasze zdjęcia. rany jestem oczarowana! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. bosko wyglada!!!!

    sama bym sie tak ubrala :D

    pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  13. Nadrabiam zaległości ! Sama bym taką torbe chciała :D a buty cudo jak mała podrośnie to na pewno w podobne zainwestuje :) nbuziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. no właśnie tak się zastanawiałam dlaczego Izabela nie dodaje nic na bloga, a tu proszę przeniosłyście się :)
    super zdjęcia i stylizacja :) pozdrawiam
    Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy okazji szukania postu o spodniczce białej trafilam znowu tutaj - i całosc mnie zachwyca - poprzednio zwrócilam uwage głownie na buciki - a całosc wygląda genialnie - taki zaplanowany nieład - kurcze...musze i ja tak kiedys mojego malucha ubrac;-)

    OdpowiedzUsuń