czwartek, 27 czerwca 2013

Od pewnego czasu w sklepach on-line ruszyły letnie wyprzedaże..za naprawdę fajne pieniądze możecie zakupić świetne marki np. Mini Rodini, MiszkoMaszko,Indikidual,Bobo Choses,nosweet,Efvva i wiele innych,więc wcale nie musimy wydawać dużych pieniędzy,by cieszyć się z posiadania tych marek

Tuliluli.eu - gdzie osobiście zakupiłam dwie rzeczy.. sukienkę w Żyrafę i spódnice w beżowe papużki od Mini Rodini .. sklep oprócz zniżki na dane marki wprowadził czasową sprzedaż ile dajesz,za tyle dostajesz ;) na wybrane marki ,gdzie po uzgodnieniu ze sprzedawcą nabyłam spódniczkę za uwaga 63zł :)
Cocoshki.pl - zniżka 20%  na marki Mini Rodini i Indikidual..
Nikiniki.pl - gdzie wyprzedaż dotyczy ciuszków marki Bobo Choses,do której osobiście wzdychamy i czekamy na kolekcje jesień-zima
MiszkoMaszko -30% na całą kolekcje,gdzie zakupiłyśmy spódnice w żółte gwiazdy upatrzoną już dawno temu
Efvva - która na swoją letnią kolekcję daje do 50% zniżki,my osobiście czekamy na taką na dziale buciki ;)
nosweet.pl - może nie ma stałej wyprzedaży,ale warto zaglądać na ich stronę,wciąż można złapać jakąś super okazje ;) ostatnio mieli 15% i darmową wysyłkę :) my w taki sposób zakupiłyśmy tunikę w żuki i szarą sukienkę z frakowym tyłem ;)

oprócz tego ruszyła wyprzedaż w Zarze,gdzie zakupiłyśmy kilka ciuszków,które będą się tutaj oczywiście pojawiać ;)








Zdjęcia wykonane aparatem Sony a200 z obiektywem 50 1,7

6 komentarzy:

  1. Hej! Ale Ty sie super orientujesz juz w tym modowym temacie - ja to nic nie wiem..kupuje nadal tylko w NEXT, ZARA, GAP i tyle :-)
    Ale w sumie nie opłaca mi sie kupowac niczego w PL, ponosic kilkakrotne koszta wysylek, poza tym jakos mnie te ciuszki nie powalają na kolana...to wszystko jest takie do siebie podobne :(
    Klient ze mnie marny hihi.....
    Panna M. wyglada super - ja uwielbiam takie swetry długasne;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o wysyłkę to fakt ;( nie wszystkie wysyłają za granice,ale są sklepy nastawione tylko na taką sprzedaż .. wiem,co i gdzie,bo na fb śledzę te sklepy ;) i jak jest jakaś promocja to zamieszczają informacje ;) wiadomo nie wszystko musi się nam podobać ... Mia też je uwielbia.. :) całuski dla Was

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna lista... dorzucę, ze u nas też -30%:) Zapraszam... http://pl.dawanda.com/shop/fouremki

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek fantastyczny, sama bym z chęcią w taki wskoczyła, tym bardziej patrząc na tą szarą pogodę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sweterek:):) Mamy identyczny i K. bardzo go lubi:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygląda :) coraz piękniejsze zdjęcia robisz, ja również zmieniłam aparat i teraz się z nim oswajam :D

    OdpowiedzUsuń