czwartek, 20 czerwca 2013

 GRAY LABEL  ,która zadebiutowała stosunkowo niedawno na naszym rynku dzięki cocoshki.pl robi coraz większą furorę wśród blogerek..marka zaproponowała dla nas piękne proste i klasyczne stroje,które jak twierdzi sama sprzedawająca wyróżniają się przede wszystkim wysoką jakością jak i delikatnością..Ciuszki do zakochania od pierwszego dotyku..Projekty wychodzą spod ręki Emily Gray,która wie,że dziecku powinno być przede wszystkim wygodnie i komfortowo..sukienki skradły moje serce,a najbardziej mała szara,prosta z pięknym rozszerzanym dołem i cudnym zwężeniem w pasie,którą planuje zakupić córci na jesień..tak właśnie na jesień..ja już zaczynam planować zakupy na następny sezon,by potem nie zostać w tyle.. zapraszam Was do zapoznania się z ich ofertą,oprócz sukienek można oczywiście zakupić  kombinezony, tudzież bluzki.. jak również dla maleńkich coś znajdziecie

25 komentarzy:

  1. rzeczy fajne nawet bardzo ale czemu takie drogie? jak dla mnie kosmos cenowy...taką tuniczkę sama wolę uszyć zwłaszcza że materiały tego typu można kupić za około 30 zł za metr ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena niestety nie jest niska,ale ja jestem tą marką zafascynowana i choć na jedną rzecz się skusze ;) będe Wam pokazywać różne rzeczy w różnych przedziałach cenowych .. :)nie tylko te drogie ;)

      Usuń
  2. Znamy i lubimy, bo bardzo w naszych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Melduje sie na nowym blogu :)))
    Marka Gray Label tez mi wpadla w oko. Tylko taka droga, skubana... ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.onelittlehappiness.pl/20 czerwca 2013 14:57

    cuda cudeńka :) ja się wciąż czaje,i wciąż mnie nie stać :( ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie:-))) Ale może kiedyś kto wie..na razie czaję się na kieckę z Porto i buciki dla dzieci;-)

      Usuń
  5. Nowy blog? będę zaglądać oczywiście, a markę znam choć ceny pozostawiają ... nadzieje na przeceny:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep wprowadził znizkę 10 % na ciuszki od tej firmy.. najprościej na fb mieć ich w obserwacji to wszystkie rabaty i kody potrzebne do zniżki znajdziesz ;)

      Usuń
    2. Tak też zrobiłam:) Ale łudzę się że będzie więcej niż 10%:)
      Iza czemu nowy blog? jeśli możesz oczywiście zaspokoić moją babska ciekawość:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Hej, jestem i ja:-)
    Ja to już dawno przestałam zaglądac na produkty całego mnostwo tych polskich nowo powstałych firm - wydaje mi się że często jakość nie jest absolutnie adekwatna do ceny - tzn.... cena powala a koszty uszycia takiego ciuszka to koszt rzędu 20-40zl ;-) Sprawdziłam sama szyjąc różne ciuszki dla małej:-) I jakosć ta sama ...Moja ciocia poobrzucała mi wszystko na overlocku i wyszło bomba - może i fotki uda mi się wrzucic bo sporo tego naszyłyśmy jak byłam w PL na urlopie.
    Reasumując wg mnie te ceny ( polskich nowo powstałych marek) są zwyczajnie z kosmosu i wolę iść do sieciówki, kupic za ponad połowę mniej i bezproblemowo odsprzedac za małe...a kto mi kupi ciuszki jakichs firm ktore znają tylko blogerki:-) Ale to tylko moje skromne zdanie :-) Choć wzór tej szarej sukienki bardzo mi sie podoba - mamy podobną z NEXT'a tylko z jeansowymi i koronkowymi wstawkami;-)

    Ostatnio odechciewa mi sie prowadzić bloga bo sporo blogow na ktore kiedys z przyjemnością zerkałam teraz patrzec nie moge....bo moja O. nie ma sukienki polskiej marki X...legginsow - polskiej marki Y itp...nie jesteśmy cool... nie nasyłamy zdjęc do firmy tego, ze kupiłyśmy dany ciuszek i jak mała się w nim prezentuje - a taka reklama krzyczy z coraz więcej blogów niestety ( od was nie;-) i od tych moich najbardziej ulubionych póki co takze nie) ...tak czy siak robię sobie chwilową przerwę od blogowania - może wrócę jesienią a może nie;-) Zobaczymy....Chyba także muszę się zastanowic w jakim kierunki ma blog iść ( jeśli zdecyduję się go nadal prowadzic) - pozdrawiam i z wielką niecierpliwością czekam na fotki wykonane przez wasz nowy sprzęt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja coś od siebie wtrącę:)Mam dokładnie takie samo zdanie na temat cen nowych modnych marek. Jak Ktoś szyje i orientuje się w cenach tkanin, to wie o czym mówimy:)(ja się nie zarzekam, że nigdy niczego nie kupię, bo na płaszcz od flawless choruję od dawna i czekam na wyprzedaż jesienną:))Dla mnie tylko powstaje taki problem, że mój blog jest taki hmmm marny?? bez tych drogich marek? właściwie nie istnieję w sieci, bo tam zbyt proste i tanie ubrania pokazuję:) sama nie wiem co o tym sądzić. No ale z drugiej strony mam go dla siebie i Kai, więc za bardzo się tym nie przejmuję.
      Inna sprawa jest taka, że dla mnie wiele popularnych blogów modowych stało się bardzo przewidywalnych, bo znając mniej więcej ofertę polskich marek, wcześniej czy później można się spodziewać ich na tychże blogach. Wiec co to za odkrycie?
      Oczywiście Iza to w żaden sposób nie dotyczy Twojego bloga, ja do Ciebie zaglądać uwielbiam i tego Twojego łobuza podglądać:)Tak więc przepraszam za prywatę u Ciebie, chyba powinnam u siebie się wywnętrzyć:)Ale tutaj Bernadeta napisała więc i ja postanowiłam się wygadać:):)
      Buźka

      Usuń
    2. A mi to już wszystko obojętne co kto zamieszcza i pisze..jakie marki pokazuje.. chyba wkońcu doszłam do tego,że aby prowadzić blog trzeba mieć tzw dystans do innych blogów.. robić coś co się chce i nie przejmować .. nowy blog ma być inspiracją.. często będę starała się wyszukać również
      podobnych rzeczy w niższych cenach dla Was.. blogi skierowane są na reklame... bo pokazując coś z Zary też robie reklame firmie .. Gray Label ma przepiękne ciuszki i nie piszę tego dla nich lecz prosto od siebie.. cena wysoka,ale czasem warto zainwestować w coś lepszej klasy,by cieszyć się tym dłużej.. oczywiście jest to tylko moja sugestia i nikogo do zakupów nie nakłaniam.. piszę tylko,że mnie oczarowała i jestem skłonna na ten zakup ;) i to właśnie będzie tutaj pokazywane

      Usuń
  7. No nareszcie ! Codziennie wyglądałam nowego wpisu ...już się zaczynałam martwić...Z przyjemnością będziemy śledzić nowy blog ,pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A i my zacumowałyśmy na nowym blogu ... ;) Pozdrawiamy i trzymamy kciuki za nowy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobietki moje z dylematami blogowymi, kto powiedział, że wszystkie blogi mają być takie same i pokazywać to samo? nie problem jest być takim jak inni ;) wiecie o czym pisze ... sztuką jest być "innym" i przetrwać więc publikujcie posty i róbcie to co robicie z sercem, a na pewno to bronić się będzie ;). Stylowy Brzdąc'u u Was też jest ciekawie bo można zobaczyć to czego na innych blogach nie ma a inny nie znaczy gorszy - zróbcie z tego "zaletę" bloga. A jeśli ktoś z Was umie szyć i lubi projektować to jeszcze lepiej, pokażcie to na swoich blogach, zachęcajcie innych do tworzenia i zabawy formą kolorem , dodatkami. Bawmy się modą i nie ograniczajmy się do powielania tego co modne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo jakie zmiany!! to teraz już tylko na tym blogu się widzimy?? ... ...Grey label znam, dotykałam ich ubrań , sa świetne jakościowo!! i bardzo dobrze odszyte!! ..ale nie tanie..to fakt . Tak jak piszesz nie patrz na innych, pokazuj co Tobie w sercu gra...do usłyszenia ...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. fajną markę wyszperałaś. Ja zastanawiam się nad sukienką siakąś dresową dla mnie :D i do tego koniecznie conversy.
    Podzielam zdanie dziewczyn powyżej - jako krawieckie nasienie (rodzice siedzą w fachu) - nie lubię wciskania kitów o jakości materiałów... bo materiały hurtem można kupić stosunkowo tanio... fasony się powielają... cena zabija... a blogi napędzają biznes... niestety sama przez moment wpadłam w to błędne koło...

    OdpowiedzUsuń
  12. Już sobie Was u mnie na blogu zmieniłam aby zawsze dobrze od razu trafić :)
    sukieneczka mi jakoś Riska czy jak mu tam ? przypomina :) niestety wszystko ma swoją cenę bo każdy chce się w jakimś stopniu dorobić...wiesz jedyne co mnie wkurza jak czasem czytam opinie które murem stoją za tymi cudnymi drogimi markami-tłumacząc a wręcz sie oburzając,ze cena jest wynikeem jakości itd a to dla mnie kit!ale każdy robi to co chce...
    Ach czekam na Wasze fotki kurcze no stęsknilam się za Wami!!!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu jeżeli coś komuś tak bardzo do gustu przypadło to i murem stoi ;)ja tak mam z butkami Effva(ale o nich przy innej okazji).. Wiadomo cena nie zawsze jest adekwatna do jakości produktów... post nie jest reklamą dla firmy.. wynalazłam i chciałam pokazać Wam tą marke.. ze zdjęciami jeszcze muszę chwile poczekać,bo karta nie doszła ;( a co do zmian na blogu u mnie to będę Wam pokazywać droższe i tańsze rzeczy,które nabyłam,lub chcę nabyć

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez się na Gray Label ostatnio natknęłam i nie będę ukrywać, że ciuszki przypadły mi do gustu :D
    Osobiście uważam, że warto czasem w coś zainwestować, ale nie do przesady....

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzialam ich sukienke w szafie tosi i bardzo mi sie podoba ich klimat ale ceny... nie lubie przeplacac, bo czuje sie wtedy oszukana, a te mnie przytlaczaja.
    A co do poprzedniczek wypowiedzi... tez nielubie przesytu sponsorowanych ubranek na blogach ale szanuje sobie wiele popularnych, ktore lacza ubrania sponsorowane, o cenach kosmicznych z sh perelkami :)

    OdpowiedzUsuń