środa, 26 czerwca 2013

Szmizjerka

Szmizjerka o tu
buciki Efvva
wiązanie chusty upatrzone o tu

15 komentarzy:

  1. piękna stylizacja. rośnie mała modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i ta chusta tak fantazyjnie upieta :) SUPER!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz głowę pełną pomysłów! To ja podłamana pogodą że zdjęć juz robić nie bedę a Tobie wystarczy kawałek slodkiego tła i robisz takie foty!! Mała wygląda genialnie!!
    A wogole to chciałam baaardzo cały pokoik zobaczyc a Ty raczysz nas tylko kawałkami hihi...moja Mala wczoraj malowała jedną ścianę na różowo bo jednak sie dogadałysmy - robimy kilka kolorow - dla niej róż...ale mnie szarości i biel....a co z tego wyjdzie to ja nie mam pojecia:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pościk specjalnie dla Ciebie ;) u nas od 2 dni też marnie na dworze.. co do pokoiku to nawet nie można tak go nazwać,bo to tylko wydzielony kawałek z naszego 40m salonu :( taki na teraz.. chwalić się będę tym już na nowym miejscu ;)i mi się szarość z bielą podoba,ale róż musi być.. moja kocha ten kolor ;)

      Usuń
  4. No to super, że dołączyłaś do blogspotu :-) A co z poprzednim blogiem - też prowadzisz czy porzuciłaś na rzecz tego? :-) A Maja śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana stwierdziłam,że nie mogę cos się w tych ustawieniach połapać.. tutaj jest mi prościej :) tamten zawiesiłam ;) no i tutaj mogę Was podglądać

      Usuń
  5. U nas ciepło (18st !! :D )więc dzisiaj udało mi się pstryknąć na dworze. Ale większość mam z domu.
    Butki ekstra... ja niestety muszę brać zawsze coś na zmianę bo Nina na nie narzeka :/ No trudno... nic kosztem dziecka...
    Ostatnio myślałam właśnie o takiej sukience ;)
    Buziaczki dla Was dziewczynki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi udalo się dzieki Tobie zakupić dobre i mała lata w nich non stop ;) ale o butkach napiszę innym razem ;) chcę poświecić im oddzielną notke

      Usuń
  6. o szkolna sukieneczka jak slodko :) sliczna ta M. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienusia przypomina mi te w których chodzą dziewczynki w angli, ale buty!!! buty są przecudne:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu,bo to właśnie taka sukieneczka ;) szmizjerka do szkoły lub przedszkola .. oj my w butkach tez zakochane <3

      Usuń
  8. Buty i sukienka bardzo dziewczęce. ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Co się nie chwalisz że już ruszyłaś na blogspocie??:)
    Fantastyczna sukienka...ja niemal ideantyczne kupowałam w sh za 2zł. Było ich mnóstwo ale duże rozmiary...coś na 7 lat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny róż !!! U nas też rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te buciki, mam nadzieje,są równie wygodne co piękne.
    A sukienka przecudna, dziewczęca i twarzowa, bardzo lubię kratkę.

    OdpowiedzUsuń