piątek, 28 czerwca 2013

Wspominałam już o trwających wyprzedażach ,więc nie omieszkam się pochwalić jedną z naszych zdobyczy z sieciówki... spódnica przykuła moje oko zaraz jak tylko weszła kolekcja, idealna dla Mi i choć  wiedziałam,iż muszę wzbogacić o nią moją córkę to stwierdziłam zaczekać,aż do wyprzedaży.. w głębi serca modliłam się,by jej nie wyprzedano zanim wejdą posezonowe zniżki.. udało się, właśnie dotarła i choć nie miałam okazji wcześniej zobaczyć jej na żywo (robię zakupy on-line) to wcale nie zawiodła mnie jej jakość i fason,wręcz przeciwnie,to miłość od pierwszej chwili.. tiulowa,wykonana z poliestru,mieniąca się,podszewka natomiast to 100% bawełny,doskonale leży i co jest istotne nie krępuje ruchów.. 









Ramoneska(z drugiej ręki) ,bluzka,spódnica-Zara
u nas zaczyna się sezon na czereśnie,może jeszcze nie są cudnie czerwone,ale już bardzo słodkie ;)

14 komentarzy:

  1. Ale sliczna sesja! Te czeresnie... wszystko takie romantyczne.... Pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Majka wygląda w tej stylizacji, taka urocza i dziewczęca :)
    Super zdjęcia :) I te czeresnie mniam... ale narobiłaś smaka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne te ciuszki i tak jak napisala Hiena - cala sesja....bomba! Ze też wypatrzyłaś tę spodniczkę - na stronie nie wzbudziła mojego zainteresowania - ależ się myliłam:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica faktycznie piękna, choć i tak nic nie jest w stanie przyćmic cudnej modelki która zawsze przykówa moje spojrzenie:)
    u mnie już dawno po czereśniach:(
    chyba muszę wpaść do was bo uwielbiam, mniam:)
    śle buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki ogromne dziewczymy,ja również jestem zadowolona z sesji.. a raczej ze wszystkich,które do tej pory tu zamieściłam.. na tym mi zależało ;) Bernadetko.. ja kocham takie perełki,niewidziane przez innych ;) i oczywiście polecam..wzięłam na 3-4,ale teraz gdybym wiedziała to zakupiłabym przynajmniej na 5-6 ;) chciałam by była na 3/4,ale przecież nie będę kupowała drugiej takiej,choć skłaniam się ku temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta kurteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. sama chętnie bym się tak ubrała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka oczywiście cudna, ale ta kurteczka.... i te czereśnie robią super całość:) Prześliczna sesja, bardzo dziewczęco, wręcz dziewczynkowo:) Słodko!
    P.s. a chustkę z zary o która kiedyś dopytywałam udało mi się dziś kupić:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. czereśniowy aniołek :) już wiem gdzie iść na darmowe czereśnie :D
    już każdy powiedział i powiem ja jest pięknie!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw :D
    Sesja tez cudna, sama chętnie bym się tak ubrała :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sesja a kurteczka w kwiatuszki piekna!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. No i wpadłam jak śliwka w kompot - własnie zamowilam tę spodniczkę:-) ale juz większ ana 4-5 lat...co tu dużo mowic - dzieki wam bo zachwyciłyscie mnie tymi zdjęciami i małą modelką - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) czekam,więc na Wasze zdjęcia ;)

      Usuń