poniedziałek, 15 lipca 2013

Cenie sobie fajne i oryginalne rzeczy,ale jeżeli nie są wygodne to w naszej szafie nie zagoszczą..te zakupione on-line odsyłamy,lub odsprzedajemy
 ten zakup był jednym z tych must have
bluzeczka Kids on the Moon
  jest z nami już rok i wciąż zachwyca miękkością i tym,że mimo upływu czasu,wciąż jest jak nowa 
ukochany kolor szary,który idealnie pasuje mojemu dziecku i ta czarna chmurka
mamy chyba najmniejszy rozmiar,a wciąż nosimy i dłuższą chwilę jeszcze nam posłuży
młodszej dziewczynce jako sukienka,rękawek jest wtedy długi,a starszej jako tuniczka,tak jak obecnie nam ;)
cenie ogromnie ponadczasowe ciuchy,a właśnie takie są rzeczy owej marki,dopracowane i wciąż cieszące matczyne oko








spódnica miszkomaszko
buciki Zara

22 komentarze:

  1. O tak, Kids On The Moon szyje naprawdę piękne rzeczy, mają chyba najpiękniejsze tutu jakie widziałam. Zaskakują mnie coraz to piękniejszymi rzeczami, szkoda tylko, że nieco tańsze nie są, bo wtedy człowiek mógłby pozwolić sobie na zakup wszystkiego co mu się podoba. A mnie jak zwykle podoba się większość. ;)
    Śliczna ta tuniczka, bardzo do twarzy Twojej Córci w szarości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutu też gości w szafie małej i w takim samym kolorze ;) co do cen,to zgadzam się ;) marzy nam się jeszcze bluzeczka w paski z wąsem i sukieneczka..

      Usuń
  2. Tak jak nie przepadam za tymi polskimi firmami i produktami ( pewnie dlatego ze jest ich na blogach po prostu zbyt duzo :-) tak ta bluzeczka jest fajna, mysle ze bardzo wygodna!
    To ja teraz juz wiem dlaczego wy tak odsprzedawalyscie ciuszki na all....ja zawsze lubilam do was zagladac i nieraz sie zastanawialam dlaczego to co kupilas od razu trafiało na aukcje - juz wiem:-) po prostu wam nie odpowiadało - i za to wielki szacunek - buziaczki
    P.S. Napisalam na FB priv wiadomosc - czekam na info

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest ;) zakupy on-line to ryzyko ;( kupujesz nie wiedząc co w ostateczności dostaniesz .. zawsze jest też problem z rozmiarem..

      Usuń
  3. Zwróciłam uwagę na to zdjęcie na FB, bo dziś moja córcia tak samo chodzi ubrana:) Lubimy ten zestaw ciuszków, tylko buty z Zary inne, choć brązowe ;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się ;) moja tak chodziła wczoraj.. na wycieczce w Karpaczu ;)pozdrawiam również

      Usuń
    2. A jakie aukcje z chęcią zobaczę?

      Usuń
  4. kolejny sklep do zapamiętania na przyszłość dla mojej małej :) oby czarna chmurka nie przyniosła czarnej pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mokasyny. Dokładnie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy taką samą tylko z różową chmurką i podobnie jak u Was wcześniej to była sukienko tunika teraz bluzeczka. Mięciutka i miła jak piszesz:-) I warta swojej ceny. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. no zakochana jestem w tej spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja w tej bluzeczce:)
    To ta druga rzecz od KOTM po tutu o której marzę dla mojej Kai:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochana to ja jestem nie tyko w ciuchach:)

    Blankowa matka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pierwszy zdjęciu Majeczka wygląda, jakby unosiła się nad ziemią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,bo się unosi ;) zdjęcie zrobione przy podskoku ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam Wasze stylizacje! Są tak nieprzekombinowane!!!! Chmurkę znów sama chętnie bym włożyła i po watę cukrową popędziła!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jej "modeling" - po prostu rozczula mnie na kazdym zdjęciu :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze no takie buty były w zarze??
    Poluję na jakieś minnetonki i nic fajnego nie umiem dostać. Brakuje nam właśnie takich butów, które dopełniałyby całość.
    Ja wciąż ubolewam, że nie mam w szafie panterki tutu KOTM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana buciki są ze starej kolekcji ;) chyba z przed 2 lat ;) szukaj na allegro,ja tam je dorwałam .. a co do panterki ;) my mamy z H&M i za jakieś 30 zł na allegro kupiłam i jest równie urocza ..

      Usuń
  14. Ach! Buciki są cudne!!!
    Sama bym widziała takie dla Natalki!
    Bluza również zachwyca! Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta spódnica skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń