piątek, 19 lipca 2013

Dorwane na wyprzedaży w zabayone.pl
w ofercie można było znalezć ciuszki z tzw. górnej pułki jak Soft Gallery,Finger in the nose czy NEW GENERALS za naprawdę przyzwoite pieniądze.
Soft Gallery ,zachwyciło mnie wszystkim,ale zakupiłam tylko spodnium..
nasze w rozmiarze 6
powiem Wam,że rozmiarówka w tym przypadku to pojęcie względne,leżą super i długo posłużą ;)
Zachęcam Was do śledzenia sklepów on-line,które proponują te prestiżowe marki,można wyłapać świetne okazje 




 



 




27 komentarzy:

  1. Rewelacyjne spodnie...uwielbiam ten kolor:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne spodnie pozdrawiamy www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko ale mi to się najbardziej podoba jednka sweter :D!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych! Bomba - naprawdę a portasy są super - jak zwykle miałas swietne oko wyłapując własnie ten ciuszek:-) Uwielbiam tak luźno narzucone szale / apaszki och.....no isweter mnie zaciekawił - Panna O. miala kiedys podobny z H&M ale maleńka rozmarówka jeszcze baby - a ten skąd jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak H&M? Ale nie powiesz mi ze BABY ;-) Jak go bedziesz chciala opchnąc to pamietaj o mnie;-)

      Usuń
    2. Sweterek jest na 104 ;) zakupiony dość dawno,więc i metki nie ma z rozmiarem,bo wycięłam ..

      Usuń
  5. Dla szanownych krytykujących ... nikogo nie naśladujemy.. nie inspirujemy się !!! blog jest prowadzony dla nas i pokazujemy to co nam się podoba .. blog będę prowadziła jak chcę !!! ciuchy są ogólnie dostępne i jeżeli ktoś pokazał to wcześniej i jest bardziej znanym blogiem to mi nie wypada ?? śmieszne jest to dla mnie.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeżeli już faktycznie zaczerpnę od kogoś inspiracji to o tym szczerze piszę !!!

      Usuń
  6. Maże o jej BUTACH :)
    Kiedy w ubiegłym roku pierwszy raz zobaczyła EVVY i wrzuciłam na tablice z opisem "czemu nie ma 38" podpisało się sporo chętnych pod ta petycją :)
    I niestety marka specjalizuję się tylko w mini formach, czego odżałować nie mogę :)))))
    Ale... hmmm spodnium takie tez bym sobie nabyła hihihi
    Pozdrawiam Was cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dla rozmiaru 38,które i ja noszę myślę,że spokojnie byłoby 37 ;) rozmiarówka jest troszkę inna niż nasza .. Maja nosi 26,a Efvvy 25 ;) tak więc nic straconego,bo 37 jest w ofercie ;) ja również się zastanawiam.. ale chyba już w przyszłym roku ;)

      Usuń
    2. Maryś przez przypadek usunęłam Twój kolejny komentarz ;( za co przepraszam.. to chyba i ja nie wbiję swojej stopy w 37 ;( a tak marzyłam o tym ;(

      Usuń
    3. nie szkodzi - ja zaglądam - nie zawsze mam czas słowo napisać, bo taki goracy okres, ale podziwiam - niestety evva nie ma dla mnie butów - moze kiedyś - ten model szczególnie mi serduszko podbił - cieszę się za to jak pomykaja w nich pociechy :)

      Usuń
  7. Dziś mnie zachwyciłyście i to bez względu na to czy się inspirowałaś czy też nie, dla mnie dziś jest pięknie, idealnie!! Kolory, chusta.... MARZENIE!!! Skąd się takie bierze??:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorystycznie bez zarzutu
    stylizacja na piątkę
    gdyby nie było apaszki, mogłoby być gorzej
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi sie zdjęcie nr 2 :) czytam komentarze i dziwię się, że można krytykować kogoś za jego twórczość. nawet jeśli inspirujesz się stylizacjami innych, to jednak sama ubierasz Maję i robisz własne zdjęcia. o co wgl chodzi z tą krytyką?

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja powaliła Mnie na kolana!
    BOSKO!!!

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mała super pozuje, a zdjęcia na tle cegły są cudne:)
    miałam parę ciuszków z Co.. i faktycznie są bardzo fajne:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę to powtarzać chyba pod każdym postem, świetnie podoba mi się wszystko. Idealnie dobrane pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko gra, spodnium rewelacja też jestem fanką takiego typu ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie cudo ;)
    Zresztą co ja mówię cała stylizacja BOMBA ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. spodenki genialne :)
    fantastyczna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnie zdjęcie fantastyczne :)
    Całość bardzo mi leży :) lubię połączenie lekkich materiałów z ciężkimi swetrami. Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  17. prześwietna stylizacja!! ten kombinezonik cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna stylizacja w moich ulubionych kolorach:)Szkoda że ostatnio nie mam czasu by was podglądać, zaległości rosną...kiedyś nadrobię:DPozdrawiam was serdecznie, uściski dla Majki:)

    OdpowiedzUsuń