środa, 3 lipca 2013

Little bear

Pola&Frank która stawia na swobodę i wygodę noszenia.. mała rodzinna firma,projektująca w Warszawie ...
Za proponowała dla nas dwie kolekcje,najpierw zimową,a teraz letnią ..
pisząc dla nas ... projektantki pomyślały również i o nas mamach,bo oprócz wersji dla dzieci jest i ta dla mam  ;)
Kolekcja letnia jest bardzo prosta,zachowana w stonowanych, delikatnych i pastelowych kolorach.. w geometryczne wzory,np. szachownica,grochy,pieski i dzięki prostym krojom ciuszki są niemal uniwersalne i pasują do różnych zestawień ...nam szczególnie do gustu przypadła spódnica w szachownice..

Bluzę zakupiłam w sklepie cocoshki.pl   pisałam o nich przy wyprzedaży tu ,gdzie aktualnie w sprzedaży rzeczy tej  marki...pochodzi jeszcze z kolekcji zimowej,jednak na prośbę,sprzedającej udało się zamówić ostatnią sztukę..
Ujęła mnie uszami,kolorem i detalami.. doskonale zszyta,na cienkim polarze, sprawdza się zamiast kurtki.. gatunkowo świetna,wiązana na dwie pudrowo różowe tasiemki






18 komentarzy:

  1. wyśmienita! ja jestem zakochana w ich bluzie wiązanej z przodu na czarne tasiemki i welkim kapturem! jakściowo cudo! i te uszy .... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) ja zastanawiam się jeszcze nad spódnicą,ale może następnym razem ;)

      Usuń
  2. A w pierwszej chwili juz sobie myslalam,ze ja od nich dostaliscie-takie moje zle czytanie ze zrozunieniem:D uszka sa bombowe
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) kupiona on-line ;) przesympatyczna obsługa ;) osobiście jestem bardzo zadowolona

      Usuń
  3. świetny zestaw! Maja śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Maja wygląda uroczo! Bluza jest niesamowita! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna bluza, ale ja się zakochałam w TuTu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutu zakupiona na allegro to H&M ;)

      Usuń
  6. Boska bluza zakochałam się w niej!!! I spódniczka też fajna tylko moja Tosia na etapie buntu jest i 3 piękne tutu na wieszaku wiszą bo ona nie chce ich nosić i najlepiej w spodniach jak brat by chodziła.
    Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza świetna ;D
    W cocoshki.pl ostatnio przetrzymali dla mnie ostatnia sztukę legginsów flamingów ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarąbista bluza :) uszy zawodowe ;)To jest właśnie to coś, co robi fajny ciuch, ze zwykłej bluzy... No i te tasiemki ... Ja rzadko zachwycam się PL markami, to to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przegapiłam wasz wpis:( Bluza jest super....ale ja nie widze takiej na stronie:( chyba szukac nie umiem;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza pochodzi z wcześniejszej kolekcji,zobaczyłam ją jeszcze na fb u Pola&Frank i napisałam do sklepu,czy nie uda się jej zamówić.. zakupiłam ostatnią sztukę w rozmiarku Mai

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała - to rozwiązanie kapturów z uszami pamiętam jeszcze z czasów dziecięctwa mojego K.
    Bardzo też lubił bluzy z aplikacją miska, któremu odstawały uszy :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fotki świetne i stylizacja też.
    Bluza rozbrajająca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aj, uwielbiam bluzy z uszami, chyba nawet cierpię na manię, Twoja córeczka ślicznie wygląda i ta spódniczka.Pięknie!

    OdpowiedzUsuń