środa, 14 sierpnia 2013







Top Zara
spódnica miszkomaszko
emu Next



14 komentarzy:

  1. och ta spódnica rozwiana - rewelacyjna ;) !

    OdpowiedzUsuń
  2. miszkomaszko mam spódniczkę i Tosia ale z niebiesko/turkusowym motywem. Uwielbiam je, super się nosi, materiał fajny no i piękne są :-)) Wasza też fajna! p.s. tylko buty bym M założyła inne bo już mi tak zimą przez nie wieje, a wolę lato i ciepło :-))Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam długaśne spódnice i botki do tego...taki gypsy style^^

    OdpowiedzUsuń
  4. My uwielbiamy takie połączenia,dlatego takie,a nie inne buty ;) ja osobiście już czekam na jesień ..

    OdpowiedzUsuń
  5. ehhh jak my uwielbiamy butki emu :) połączenie świetne :) pozdrawiam
    www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne połączenie. uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  7. baaaaaaaaardzo lubię Wasz styl!!
    świetnie zestawiłaś spodniczkę :)

    buuziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. super! zdjęcia kojarzą mi się ze Skandynawią... :) Maja cudowna jak zwykle :0

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna spódnica!
    mamy emulce które są teraz idalne na Luśkę, zimą już zapewne będą za małe, może 'zgapię' i też jakaś stylizację wymyślę;)
    Wasza cudna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mama....córce ziiiimno! A ja słyszałam, że macie afrykańskie upały - widzę, że troche na szczęście odpuściło;-) Uwiebiam u was to łączenie pozornie nie pasujących rzeczy - wyszło czadowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Maja to mistrz udawania ;) zdjęcia robione gdy było jeszcze dość ciepło 20 kilka stopni,a teraz to jakby jesień nastała ...

      Usuń
  11. Śliczna spódniczka. Muszę pomyśleć o zakupie takiej dla Młodej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się, też tak lubię :) spódnica świetna

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcia i miny, pozy M.
    Przyćmiła całą stylówkę swoją osobą :)
    Spódnice lekkie tej długości + emu bardzo lubię... a z czym ja właściwie emu nie lubię? :)
    A szarych bokserek mam z pół szafy ;)

    OdpowiedzUsuń