poniedziałek, 12 sierpnia 2013

dzieci kwiaty

sukienko-tunika lniana Four'eMki
botki Zara

17 komentarzy:

  1. Ciekawa ta tunika - choc dzieki tak cudownym fotkom słabo ją widac...ale Izka - fotki jedne z najlepszych !!! I te botki do zwiewnych ciuszkow!! Wyłap dla nas takie same - tez nie bede przepłacac w nowej kolekcji;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!, i ta sukienka taka zadziorna ;). całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała moja już sama wyłapuje takie zestawienia .. właśnie takie połączenia lubi .. mi się,aż ciśnie na język by je porównać do moich niegdyś ukochanych glanów .. tylko ja te swoje w bordzie nosiłam,by się jeszcze bardziej wyróżnić .. matka też się tak nosiła ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka matka taka córka ;) Oj dziewczyny maliny ... :*

      Usuń
  4. Fajne te butki, muszę takie dla Matyldy znaleźć. Całość świetna

    OdpowiedzUsuń
  5. mało mi tu sukienki..chcemy wiecej zdjec!! :)
    boty ma szałowe! szukam takich dla juniora z tym, że czarnych :))

    buuuziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow, sukienko-tunika bardzo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  7. ty zdolna dziewczyno co piękne rzeczy na allegro znajduje,szukaj czegoś takiego ale rozm 26 :)
    no i sie doczekać nie moge :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, całość świetna, choć coś mi z tą sukienko Tuniką nie pasuje, tak dziwnie trochę wygląda z tyłu ... (czy to ta wygrana?)ale i Tak Maja potrafi tak się zaprezentować że naprawdę, no i zdjęcia są fantastyczne, choć czuję niedosyt:)poproszę o więcej:)
    Ps. też nosiłam glany:))) ale czarne by się wtopić w tło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka właśnie ona z tyłu jest ;) taki trochę fartuszek.. bardzo oryginalne ..

      Usuń
  9. A ja te buciki na poprzedniej wyprzedaży chciałam kupić, i nim się zdecydowałam to mi wykupili nasz rozmiar. A tunika świetna, lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzieś mi zginął Wasz blog, ale cieszę się, że go odnalazłam.
    cudowna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zestawienia z charakterem! :-) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zadziorna ta sukienko-spódnica lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia, tylko chciałoby się ich więcej :)Sukienka ma fajny kolor i bardzo oryginalny fason, może nie do końca nasz styl, ale Maja wygląda extra * Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza modelka, ale tunika niestety mi się nie podoba. Według mnie jest zbyt ,,dorosła".

    OdpowiedzUsuń