wtorek, 13 sierpnia 2013

 Firma mieszcząca się w Warszawie,
 tworząca niebanalne ciuchy dla dzieci jak i kobiet,również tych  w ciąży
zafascynowała nas bez reszty
 to przepiękne wzory,doskonały materiał i widoczny gołym okiem ogrom włożonej pracy
materiał cieniutki i delikatny,przemiły w dotyku
 letnia kolekcja
 
marka stawia na luzny sportowy look
wygodne bawełniane spodnie i koszulki
w ofercie również sukienki,
 spodnie typu pumpy i legginsy
dla mam lubiących podobny outfit z dzieckiem miła niespodzianka
jest też wersja ona ;)
a od niedawna kolekcja on


legginsy w szachownice skradły me serce od pierwszej sekundy
sama posiadam z owym printem,ale szczerze zazdroszczę tych córkowych ;)



Bluza P&F
sukienka nosweet.pl <3
legginsy mamatu
tenisówki Chipie

17 komentarzy:

  1. również mamy legginsy w szachownice ja granatowe a Karina zielone :)) ale nie od tej firmy :) choć nie powiem kuszą mnie te czarne :) ślicznie Maja wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo od razu widać , że Majeczka rewelacyjnie się bawiła - :*

    OdpowiedzUsuń
  3. moje serce skradła bluza <3 jest idealna :)
    leggins niezły, natomiast w kolejce zajmuje 3 mc po bluzie i tunice :)

    ściskamy najmocniej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Maja na 3 i 6 zdjęciu od dołu rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za zwariowane zdjecia :))) :D To w kapturze z zadzirnym usmiechem chyba najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bluza piękna, cały set ciekawy:) a minki cudne :) pozdrawiamy www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Majka jest świetna! Musisz mieć z nią wesoło w domu :D buzia sama mi się do niej śmieje:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza my love, ale to już kiedyś pisałam ;)
    Legginy tez całkiem całkiem ;) ale najbardziej podobają mi się minki Majki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudnie jej w takiej roztrzepanej fryzurce! Aaa i połączenie żuczków z tymi leginsami zjawiskowe! Uwielbiam Was, ale to już wiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie są ciuchy mamatu. Mam jeszcze słabość do baggów czesiociucha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Czesiociucha idzie nam właśnie bluzeczka ;) zakupiłam na wyprzy przedwczoraj .. ;)

      Usuń
  11. Już do nich zajrzałam, rzeczy super, mam parę na oku;)
    A mała wygląda rewelacyjnie, jakie minki urocze robi;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Własnie takich legginsów szukam;-) I wiem, ze byly w H&M ale cos ich nie widze....to nasze must have na jesien - wiec jak nie dorwe u siebie to moze i u nich sie skusze na nie:) tak mi na nich zalezy ze wyjde z założenia "byle gdzie, byle je dorwać":-)
    A minki Majki bezcenne! A mama super je uchwyciła;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja stwierdziłam że może sobie i Tosi sprawie w kwiatki łąkę kolorową:-))) Bo fajne są. Twoja M ale miny na zdjęciach ma, jakbym widziała mojego Kubę czasami haha chyba to ten wiek. Buziaki dla Was!!

    OdpowiedzUsuń
  14. bluza legginsy bluzka wszystko- prze fajne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jak zwykle:)ile kosztowala bluza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluza to Pola&Frank kosztowała 120zł ;)

      Usuń