piątek, 16 sierpnia 2013

migawki





sukienka Gray Label
legginsy i sweter Zara
trampki Chipie

23 komentarze:

  1. super jak zawsze :)
    pozdrawiam www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te migawki moja droga!!!
    a sukienka i butki są świetne <3

    buuziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter bardzo mi się spodobał :) no i Maja - jak zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chipkowa dziewczynka!!! Fajnie poucinane fotki - bardzo mi się podoba! Przez Was albo Dzieki Wam skusze się na szachownicowe legginsy w pl firmie bo nigdzie u siebie nie moge takich znaleźć - podobne mial H&M ale ...się zbyły;-) Tak wiec inspirujecie całe towarzystwo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta sukienka Gray Label, bardzoooo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. częściej o takie migawki prosze!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka ! sama mogłabym taką mieć;) dla Oli chciałam w kolorze grey melange
    gdzie ją kupiłaś? na cocoshki nie ma już żadnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupiłam ją na wyprzedaży w sklepie cocoshki ;) wiem,pod koniec można ja było za 80zł kupić ..

      Usuń
  8. SUkienka świetna, wszystko cudne, uwielbiam kolory, uwielbiam ta prostotę. Sama bym siebie widziała w takim zestawie:-) Ja dziś poszalałam na shopping w Oslo, sukienka tunika Noa Noa, legginsy w H&M, duzo rzeczy do domu obrus, świeczniki itp..Skandynawski styl to to co kocham. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie migawki, sama bym się tak chętnie ubrała! wygodnie i w stonowanych kolorach- cudnie!
    a ten sweter- piękny :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog!

    Obserwujemy? http://takimamkaprys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweter jest fantastyczny, wooow! Sama taki bym chciała! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię te sukienki, we wszystkich ich kolorystykach. Są ludzie, którzy unikają bardzo ciemnych barw w garderobach dzieci ale ja przepadam!
    I ten sweterek zapinany z tyłu LOV!

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem przypadkiem znalazłam dziś tę sukienkę w fajnej cenie tylko w jaśniutkim rózu ( wiem, że mojej kolor przypadnie do gustu), po Waszych świetnych zdjeciach znowu zaczęłam się nad nia zastanawiać ;) Iza, "mówisz", więc ,że jakość super ? a rozmiar jaki kupiłyście ?
    Pola & Frank naprawdę fajna i gatunek świetny, nas urzekły harty ,w 100% polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. My mamy bluzę od P&F i bardzo chwalimy .. chyba w przyszłym miesiącu też zakupimy bluzkę ;) co do sukienki..my mamy na 5-6 lat,bo wypadają naprawdę małe .. dla mojej 4 latki przy wzroście 107cm jest idealna ;) o jakości sama się przekonasz ;) najprzyjemniejszy materiał jaki spotkałam..

    OdpowiedzUsuń
  15. Iza, ślicznie dziękuję za odpowiedź. W przyszłym tygodniu wracamy do domu, więc wtedy na pewno kupię sukienkę i dam znać jak przyjdzie. Myślałam również o rozmiarze 5-6 :)

    OdpowiedzUsuń