poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Uwielbiam takie wierzchnie okrycia..
ponczo jest doskonałym dodatkiem do każdego stroju,dodaje mu wyrazu i jest tzw. kropką nad i 
wspominałam już o nim  tu 
gdy pokazywałam Wam nasze jesienne must have
etniczny wzór ,boho  są jednymi z najbardziej pasujących mojej córce,
 szafę wciąż zapełniamy rzeczami w takim stylu
ciuchy takie są wciąż ponadczasowe i zawsze modne
dlatego nie dziwcie się,że gdy tylko ponczo weszło do sklepu musiałam je nabyć
doskonale skrojone, super leży mimo,że najmniejszy rozmiar jaki jest dostępny to 6-7 lat
kolor bardzo uniwersalny, 
dodatek na codzienny spacer,czy większe wyjście w połączeniu z sukienką






Ponczo Zara
sukienka nosweet.pl
sandały gladiatorki Zara

20 komentarzy:

  1. świetne to ponczo!
    kochana...rośnie Ci mała gwiazda :) uwielbiam Was :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. te ponczo jest super :) naprawdę must have na jesień :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, ze wygodne to ponczo - miałas nosa! Ja z ponczo dla małej sie wyleczyłam niestety....kupilam jej kiedys takie fajne z GAP'a - ani raz ubrać nie chciała bo coś w nim jej nie pasowało-) ten kroj i kształt...choc to wasze bardziej jak bluzeczka - bynajmniej tak to widac na fotkach -ale całość super dobra no i ten kok na głowie - ach....kiedy ja sie naucze takie fryzy robic;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to ponczo, fajne je zestawiłaś. Widzę jesień coraz bliżej:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety mnie nie przekonuje etno styl ani gladiatorki. choć na twojej córce prezentuje się to ładnie, nie trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna stylizacja ! Mia wyglada mega, faktycznie pasuje jej ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na modelce wygląda jeszcze ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. patrze patrze i widze ciagle sweter a nie ponczo ale co się dziwić jak ja na modzie się nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia dzisiaj Ci je pokażemy ;) ponczo,ponczo .. ale fajne,bo ma sweterkowy fason ;)

      Usuń
    2. Też myślałam, że to sweterek! ;) Ale świetny i tak . ;)

      Usuń
    3. Ja tez zglupialam. Sweter widze! :D

      Usuń
  9. dodam swoje trzy grosze - idealny fason dla dzieci. Uważam, że trafione połączenie sweterkowo-ponczowe, że tak to określę. To nie może na dzieciaku wisieć, krępować ruchów. Prawdziwe ponczo to mogę sobie założyć ja - podchodząca pod trzydziechę zrzęda :D Na tarasiku, z kawusią.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ślicznie <3 świetna stylizacja dla małej! obserwuję pozdrawiam i zapraszam do mnie :) www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje od pewnego czasu, ze Maja ma fajna grzywe. Ladnie jej. Szczegolnie jak ma do tego wlosy upiete, jak w dzisiejszym poscie.

    OdpowiedzUsuń
  12. sama chciałabym się tak ubierać - super!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne!! Ponczo pomimo trafione i rozmiar w sam raz i jeszcze coś ... ja po prostu kocham zdjęcia robione pod światło ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Całość genialna! Uwielbiam szarości i etniczne wzory. Powtórzę się, ale pachnie mi u Was jesienią, a już jej się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń