sobota, 10 sierpnia 2013

w zgodzie z naturą

Zrobiło się dużo przyjemniej,chłodniej i nawet deszcz popadał
temperatura pozwoliła w końcu na chwilę szaleństwa i cieplejszej stylizacji 
coś co podpatrzyłam kiedyś i co zawsze wzbudza mój zachwyt w zestawieniach to emu
ciepłe buty łączone z letnimi sukienkami są na całym świecie hitem
u nas niestety jeszcze wciąż ludzie patrzą z zapytaniem 
dziwią się takim trendom
przełamujmy stereotypy modowe 
nie bójmy się  pokazywać inność









bluza P&F
sukienka Mini Rodini
eskimoski Next

18 komentarzy:

  1. Pisałam juz na FB ze jestem zachwycona.....ze na naszych ulicach to codziennosc - ja jakos nie mialam okazji tak małej ubrac....musze sie w koncu zmobilizowac - eskimoskow mamy 3 pary;-)super to wygląda....pasowałybyscie do naszych dzielnic;-) pozdrawiam z samego rana!

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt u nas wszystko co inne jest od razu osądzone za coś dziwnego,ze nam się w głowach poprzewracało...ale chyba efekt końcowy jest fajny i oto chodzi :)
    ach jak mnie stare siąsiadki latem w kozakach widziały to tylko gadały,że przez to zimno przyciągnę a ja je olałam i sobie poszłam!A Majka chyba polubiła aparat?bo coraz częściej widzę jej zaangażowanie :*
    do miłego szybkiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie wiem dlaczego,ale od zawsze tak było,a przecież moda się zmienia i poglądy na nią też powinny .. to tak jak kalosze obecnie nie nosi się tylko w deszczowe dni .. łączy się je i na co dzień .. staram się by w czasie zdjęć coś robiła,więc rwała liście ;) a ja pstrykałam ;) wzajemnie ;) już się doczekać nie możemy :)

      Usuń
  3. Strasznie podobają mi się takie połączenia, choć sama jeszcze takiego nie nie wykorzystywałam u dziewczynek :( chyba czas się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli zamiast Karolka bylaby Nicola to dokładnie tak by wyglądała :)
    boska córa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama chodzilam w moich emu chyba w kazdej porze roku. ;o) Ale w Polsce ludzie faktycznie lubia gadac...
    Naprawde tak zimno sie u was zrobilo? Jak wczoraj lecialam, to byl jeszcze upal!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pogoda trochę zelżała ;) wczoraj był wieczorem deszcz,a w dzień 19 stopni,dziś cieplej ;) 21 i słoneczko .. kochana my na zachodzie mieszkamy ..

      Usuń
  6. szarość z pomarańczem - bardzo fajne orzeźwiające zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie jesteśmy w fazie poszukiwań podobnych butów na jesień.
    A na zimę mi się Moon Booty marzą. ;)

    Co do stylizacji jest super. Mnie kiedyś wyśmiał żulek siedzący pod sklepem jak we wrześniu w kozakach przechodziłam. Śmiał się na całą ulicę. ;P
    Masz racje, stereotypy trzeba obalać, Mia wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze są jeszcze z zeszłego roku ;) mamy ich 3 pary i w tym roku zakupimy z jedną większą ;)w Moon Bootach podobno trudno się chodzi ;) ale fakt wyglądają super;) dzięki ;)

      Usuń
  8. Na taką Bluzę sama bym się skusiła :)

    Pozdrawiam
    www.ester-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ojjj dawno mnie nie było i widzę wiele fajnych fotek mnie minęło :(
    Muszę nadrobić zaległości.
    Jak zwykle pięknie i uroczo :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie Ty mieścisz te wszystkie ubrania :D
    Połączenie odważne. Ja bardzo lubię połączenie lekkości z "cięższymi" butami. Chociaż w rzeczywistości emu, uggsy i temu podobne są bardzo lekkie i wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Od miesiąca podglądam Was okazyjnie ale dziś stanowczo dodaje do obserwowanych ! :)

    polecamy się również do obserwowania i pozdrawiamy gorąco ! http://lulcialula.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja uwielbiam takie zestawienie! Podobają też mi się emu połączone z krótkimi jeansowmi szortami! Szkoda tylko, że ludzie patrzą dziwnym wzrokiem i nie potrafią zaakceptować tego, że każdemu co innego się podoba! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pachnie u Was jesienią, a ja już się nie mogę jej doczekać.
    Stylówka wspaniała!!!
    Sama jestem fanką emu i potrafię je założyć w każdą pogodę, bo traktują stopę po królewsku, a spojrzenia innych olewam.
    Bluzy bardzo mi się podobają od zawsze ale sukienka jeszcze nie wpadła mi w oko, a ma świetny motyw... Ahhh...
    Wielbię Was!

    OdpowiedzUsuń
  14. O to jak przyjemnie się u Was zrobiło po tych upałach:-) Bluza boska!!! Buziaki dla Was!!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie! bardzo mi się podoba:) przypomniało mi sie jak ja mając jakieś 18 lat ubrałam letnia sukienkę i gruby sweter, bardzo mi sie podobało, no ale innym nie bardzo;) więc całym serduchem jestem z wami:) łamcie stereotypy, my też to robimy:*

    OdpowiedzUsuń