wtorek, 27 sierpnia 2013

waiting

Lada moment wracamy do przedszkola
za kilka dni znów mój mały urwis wejdzie do swojej sali i zostanie tam na ponad pół dnia
Maja wyczekuje powakacyjnego powrotu z uśmiechem na twarzy
 worek na buty właśnie jej o tym przypomina ;)
płaczu,marudzenia w naszym przypadku nie ma,nasza przygoda z przedszkolem zaczęła się gdy córka miała 2,5 roku  
uważałam,że to dobry moment,więc ją posłaliśmy
i dziś twierdzę,że decyzja była słuszna
wracając do worka u nas w tym roku będziemy nosić się z kotkiem
praktyczny,przyjemny wizualnie,na buty i ewentualne ciuchy na zmianę
noszony jako plecaczek
podstawowy zakup jaki musimy dokonać myśląc o przedszkolu
tak,więc my jesteśmy gotowe i wyczekujemy  rannego wstawania i szatni pełnej dzieci
ponczo pokazywałyśmy też tu











Ponczo,sukienka Zara
legginsy Next
tenisówki Chipie
worek-plecak Reserved 

25 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba stylizacja, ponczo, getry i plecak i płot w tle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten worek jest rewelacyjny:)
    buziaki dla was dziewczyny:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Worek jest rewelacyjny!!! strasznie mi się podoba :) muszę kupić juniorowi podobny tylko z angry birdsami :)
    buziaki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Worek fajny i cała stylizacja bardzo mi się podoba ;D
    Pozdrawiamy ja już tez się szykuje psychicznie na poniedziałek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że bardzo przypadło Wam do gustu ponczo :)
    pokaż sukienkę w całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My kupujemy rzeczy po to by je nosić,a nie by wisiało w szafie ;) sukienka została już kiedyś tu pokazana w całości .. zajrzyj ;)

      Usuń
  6. klasyczna stylizacja przedszkolna:) moje Małe, które jest już w grupie Starszaków, własnie bardzo podobnie pomyka do przedszkola... Nasza placówka czynna jest w wakacje, ale z racji tego, ze nas dłuuuugo nie było, dopiero od tygodnia pomyka i jest przeszczęśliwa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas przez wakacje jest zamknięta,więc rok zaczynamy jak szkoła ;) moja Maja to już się doczekać nie może ;) To Twoja jest starsza od mojej ?? myślałam,że tez ma 4 lata ..

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNY KOMPLET I ŚWIETNE FOTKI ! WOW...

    OdpowiedzUsuń
  9. My w tym roku zaczynamy naszą 1 przygodę ze żłobkiem - zobaczymy co to będzie... Matka pełna obaw! Dobrze, że Maja nie ma problemów z chodzeniem do przedszkola, znacznie ułatwia rozstanie Mamy i Dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wygląda :) worek cudowny :) My przedszkole pożegnałyśmy i od poniedziałku "0" stras mamy obydwie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te buty nie wyglądają na zbyt często noszone, a podobno są ulubione:) Pewnie tylko do zdjęć a później na sprzedaż.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupuję rzeczy jak również buty córce po to by je nosiła,a nie by w szafie wisiały .. więc aluzja,że noszone tylko do zdjęć i na sprzedaż jest trochę nie na miejscu .. córka jest dzieckiem,które nie ma tendencji do niszczenia butów i przy ilość jaką mamy też nie ma kiedy zniszczyć .. wiadomym też jest i o tym już nie raz na fb mówiłam,że córa na podwórko u nas na wsi nosi inne buty,a do przedszkola i na wyjazdy inne ..
    ps.. jak się dba o rzeczy to i długo są jak nowe .. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. :-) Czytamy sobie w myslach;-) wczoraj wydarłam z szafy wszystkie legginsy jakie mamy zeby przygotowac do przedszkola, zdarłam maszyne do szycia z gory na dół i przygotowałam tkanine na worek tylko sznurka nie ma wiec musze dokupic:-) to chyba przez to ze nieubłaganie konczy się laba i zaczynają obowiązki.....wiesz ze juz mi w brzuszku coś sie skręca - chyba sie boje znowu obowiązków - tak nam dobrze teraz:-) nie uzywamy budzika ani telefonu ehhhhhhh.....
    Dlaczego ja nie umiem ubrac Małej w takim stylu:-) Ale pewnie dlatego ze nie mozna miec wszystkiego hihihi.....Majka wyglada super.....wygodnie i wystrzałowo - a worek świetny! Moja chce worek z gwiazdkami lub serduszkami i mama bedzie musiala sie produkowac:-) chce tylko dokupic farbe do tkanin zeby go jeszcze podpisac:-)
    Pozdrowienia od nas!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz worek to koszt 15zł,więc nawet się nad nim chwili nie zastanawiałam i już był w koszyku on-line ;)kochana i ja czasem staję przed szafą małej i mimo ilości ciuszków nie wiem co jej założyć .. wiesz każdy widzi dziecko w czymś innym i nie każdemu musi to pasować ;)
      ps. czekam na wieści grzuszkowego lokatora ;) co do obowiązków,to czasem myślę,że i mi za dobrze tak jak jest teraz .. przez to też i rodziny na chwilę obecną nie powiększamy .. ;(

      Usuń
  14. ciekawe połączenie ... całość fajnie przedstawia ostatnia fotografia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powtórzę się ale, super ponczo, my nadal myślimy, również nad tym z Mango ;)
    Osobiście jestem zestresowana naszym wrześniem, ponieważ Julka zaczyna już szkołę :( Mieszkamy w Anglii i tam obowiazkowa nauka zaczyna się od 4lat! Mamy już cały mundurek ( jest nawet krawat!), sweterek, worek z logo szkoły. Niestety wszystkie dzieci (niezależnie od wieku) spędzają w szkole około 7godzin, a moim zdaniem to zdecydowanie za długo, szczególnie dla takich maluszków :(

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ja nie cierpię września. w tym roku 4 klasa i początek przedszkola przed nami, mój powrót do pracy i dodatkowy angielski i... parę innych obowiązków też ruszy pełna parą. lato trwaj, jesteś piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zobaczyłam ten Wasz worek na fb to moje pierwsze skojarzenie - zapach nowych podręczników, plecaka, trampek, a jak trampki to i worek:) Już nie mogę się doczekać przyszłego września i pójścia Kai do 1 klasy i tych wszystkich potrzebnych mniej lub bardziej rzeczy:) Uwielbiałam w dzieciństwie 1 września.
    A Maja w tym ponczo podoba mi się bardzo, wygląda jakby było uszyte specjalnie dla niej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ponczo jest fantastyczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. No tak mi się podobają te trampki - do wszystkiego Wam pasują :) Chyba się skuszę do przedszkola niech ma :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda fantastycznie! Ja też jestem za przedszkolem, wspólna zabawa z dziećmi, dyscyplina dobrze robi naszym dzieciom;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja.
    świetny styl!!!

    OdpowiedzUsuń