poniedziałek, 9 września 2013

mustache

Są takie rzeczy,które od razu zwracają uwagę,zostając długo w pamięci
są takie rzeczy,które same w sobie wystarczą,nie potrzebując niczego więcej
są takie rzeczy,które stają się faworytami w często ogromnej szafie
są takie rzeczy jak ta sukienka jedyna,niepowtarzalna, inna od całej reszty
 wyszukana, doskonale wykończona
do zakochania od pierwszej chwili
mój zachwyt nie ma granic 






kolor idealnie pasuje do włosów mojej córy, dodałam do sukienki paseczek,
 sukienka jest jeszcze za duża
posłuży z dwa sezony
pomysł zaczerpnięty od producenta ;)

sukienka mustache Four'eMki
pasek Zara
butki Efvva

34 komentarze:

  1. Sukienka jak sukienka, ale te miny, ktore juz od dawna podziwam! Chyba masz tyle radosci z shootingow, co ja z Sara :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miny genialne. Przykuwają uwagę :))))
      Sukienka niebanalna.
      Ale ostatnio już mam dość szarości dresowej. CIągnie mnie w stronę łączek. Czego u moich chłopczyc nie było, ale będzie :D:D

      Usuń
    2. Ja bardzo lubię kolor szary,a córce bardzo w nim ładnie,więc u nas w szafie jest go dużo .. moja jest bardzo dziewczęca,łączka i u nas jest,a Next w tym sezonie ma jej sporo ;)

      Usuń
  2. kurcze jak dla mnie przebajezona ta sukienka, te rękawki nie pasują, ale ładenmu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie jakoś ta sukienka nie przekonuje,tzn chyba te wąsate dodatki są tego powodem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie ze względu na te wąsy ją kupiłam ... wiadomo nie każdemu musi się podobać ..

      Usuń
    2. mnie również, tym razem rękawki nie przekonują. sam motyw wąsów super! :) sukienka świetną długość i krój ma :)

      Usuń
  4. Oj są takie rzeczy które mieć musisz bo inaczej nie wyzdrowiejszesz;-) Ostatnie zdjecie cudne! Jak Ty masz dobrze ze Maja załozy to co i Tobie sie podoba:-) Moja ostatnio tylko w welurowych spodniach dresowych chce chodzic a mi welur bardzo źle sie kojarzy - z takimi strasznie starymi pajacami dla dzieci w tragicznie brzydkich kolorach - oj te dreski ma spoko - zwykłe szare na dole gumeczki ale sam welur beeeeee......
    Obawiam sie ze koniec mojego bycia stylistką bliski :(:(:(
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) ja uważam,że sukienka jest bardzo wyrazista, detale nadają jej tego czegoś,a przeszkadzać może tym co nie lubią się wyróżniać z tłumu .. moja też zaczyna mieć swoje zdanie .. mówi dodaj torebkę,lub do tego już mi nic nie trzeba,bo będzie za dużo ;)

      Usuń
    2. Ale bomba! A moja: "troszke drapie....tutaj ciśnie...a może te welurowe dreski mi założysz" ODLOT !!;-) To Ty masz dobrze:-)

      Usuń
  5. Świetna sukienka:)http://memoriems.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki rozmiar sukienki?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka szyta jest na zamówienie .. nasza będzie dobra nawet do lat 6 ;) jest dość duża ..

      Usuń
    2. a jaka jest długość od szyi do wąsatego pasa?

      Usuń
  7. Fajowa , u nas zamiast wąsów serduszka by przeszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie jakoś te wąsy nie przekonywują, za dużo ich widzę, ale twoja córeczka wygląda we wszystkim prze uroczo

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest dosyć kontrowersyjna :) mi samej trudno się jakoś do niej ustosunkować, szarość super, wąsy super, długość w sam raz, ale .... mi chyba nie leży ten pasek i te bufki jakby za duże .... Ale jak juz ktoś napisał ładnemu we wszystkim ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezeli komuś wąsate dodatki nie pasują, mozemy uszyc wersje sukienki z jesiennymi duzymi kropami. Takie jak na spódnicy na blogu:)Zapraszam:)

    http://fouremki.blogspot.com/2013/09/city-2.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia cudne, Maja urocza, choć sama sukienka... mam wątpliwości.
    Wolę Maję w innym klimacie.
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa ta sukienka a te wasate wzorki na chustach i czapeczkach juz widzialam (z innej firmy) sa teraz modne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukieneczka wydaje się bardzo wygodna, ale ja chyba bym skrzydełka odcięła;)
    Maja mimo to wygląda jak zwykle uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam do tej sukienki mieszane uczucia ... ale ja mam problem ze stylistyką lat 80-tych i szerokimi ramionami. Nie lubię tego trendu poszerzania sylwetki na górze, a tu jest on baardzo wyraźny. Ale zdjęcia są śliczne, no i buty podziwiam już któryś chyba raz u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka super :) Maja te miny ma świetne :) uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna sukienka. Pasuje do subtelnej i dziewczęcej urody M, bo zadziorna i z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie dziwę się Twojemu zachwytowi, jest kapitalna!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. i się nie dziwię zachwytowi bo jest się czym zachwycać :d Boska

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle tylko, że z sukienki Księżniczka kiedyś wyrośnie... I jedyna, niepowtarzalna sukienka pozostanie tylko wspomnieniem... Dobrze, że piękne foty zostaną.

    OdpowiedzUsuń
  20. my wąsy lubimy, krój jest fajny ale góra już mi nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tym razem i ja nie podzielam Twojego zachwytu :( kolorystyka ok, ale rękawki i krój - jak dla mnie potworne brrr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie musisz podzielać mojego wyboru ;) dla mnie jest ona idealna .. doskonałej jakości materiał,a jak się bufiaste rękawki nie podobają,to można zamówić bez nich ..

      Usuń