piątek, 27 września 2013

Trencz

Towarzyszy nam od kiedy mała skończyła 2 lata
kupowany jesienią i noszony aż do wiosny
klasyczny z szeregowymi guzikami, w pięknym kolorze kremu
w zeszłym sezonie noszony z kapturem,więc na ten zdecydowałam się zakupić bez
płaszcz  nieodłączny element garderoby 
dodaje wdzięku,
idealnie sprawdza się na większe wyjścia,ale i w codziennym użytku
wiązany trochę niechlujnie w pasie wygląda bardzo stylowo
 ponadczasowy,zawsze modny
trencz  nasza wieczna miłość



trencz Zara
koszula Next 
czapka Reserved (zeszłoroczna)
jegginsy nosweet.pl
baleriny Zara

20 komentarzy:

  1. Piękny! Też taki chcemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) Bluzeczke w kwiatki Panna O. ma tę samą:-) i zgadzam się ze trencz to ciuch MUST HAVE co sezon w szafie każdej damy i tej małej i tej dużej! Do czapki zapałałam miłością - ja mam świra na punkcie czapek:-)
    Sliczny ten wasz trencz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jak do Was zaglądam, to mam ochotę od razu wskoczyć w stylizacje Twojej córki! Dzisiaj nie inaczej, przy czym takie wdzianko sama mam i bardzo lubię:) Boska czapa! Piękne włosy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trencz mamy ale u nas właśnie jakoś tak tylko na ważne wyjścia chyba czas to zmienić :) Uwielbiam oglądać Twoje stylizacje są na prawdę genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja to zakochana jestem w trenczach ... bardzo przyjemna stylizacja, delikatna, dziewczęca ... i kocham ten uśmiech Majeczki na ostatniej fotce .

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja :) Płaszcz & czapa = super zestaw :) Ja poluję na jakiś fajny trenczyk ale to już z myślą o wiośnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kocham trencze i ramoneski :) niestety moja córcia jest jeszcze na nie za mała i by mi sie w takim trenczu zakałapućkała :) Ale Maja wygląda w nim odlotowo ... zresztą kiedy Maja nie wygląda odlotowo ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny zestaw -trencz jak zwykle ponadczasowy i uniwersalny

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny płaszczyk, ale i czapa fajna :) a uśmiech Mai super fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, prześliczne stylizacje! I zachwycają i budzą nutkę zazdrości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, sama bym taki trencz chciała;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nadal szukam dla siebie idealnie skrojonego plaszcza :) Mloda wyglada świetnie. I czape ma boską! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam dla Tosi płaszczyki, w wersji jesiennej od Little rose i wersji cieplejszej od bon prix:-) Uwielbiam ją w płaszczykach, Wasz też super:-))I reszta koszulka, czapa, jegginsy..kolory i wzory jakie kocham ! Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tu dużo mówić Super :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny ten Wasz trencz <3 taki dziewczęcy!
    Łucja swój pierwszy otrzymała kilka dni temu, a nie ma półtora roku;) już wiem, że i nam będzie towarzyszył co roku! może nie akurat ten sam, ale jestem zadowolona z zakupu !!
    -
    Maja wygląda super i ta koszula- cudo

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się ! trencz klasyk..zawsze modny i piękny ..

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny ten wasz trencz :) a czapa boska :)

    OdpowiedzUsuń