środa, 2 października 2013

home shoes SlippersFamily

Ręcznie szyte,produkowane w Polsce
z najlepszych materiałów,w środku skórzane
z pozytywną opinią Instutu Matki i Dziecka
doskonale wyprofilowane,zapobiegające płaskostopiu
takie właśnie są te kapcie.. doskonałe pod każdym calem
nas oczarował jego dizajn, niebanalny ,doskonały
nie są to już zwykłe szare,mdłe kapcie,w których kiedyś się chodziło
dziś nasze dziecko może nosić zwierzęcy print na nóżkach
może wyróżnić się już nie tylko ciuchem,ale i fajnym kapciem
 przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat
wygodne w noszeniu i banalnie proste we wkładaniu
dbajmy o nasze dzieci pod każdym względem



16 komentarzy:

  1. Cudne kapcie i booooskie zdjecia! Lepiej nie mogło wam wyjsc!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś panterka to nie mój świat, ale foty świetne. co do kapci, to babciowe, zakopiańskie urzekaja mnie i takie ostatnio zdobyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapcie są z różnymi printami .. nie musi to być pantera,my ją kochamy,więc u nas takie właśnie :)

      Usuń
    2. Z tego co widziałam, to jest kilka/naście wzorów ;)
      http://slippersfamily.com/

      Widziałam je tuż na innym blogu i zdobyły moje serce :D

      Usuń
  3. niestety kapcie nie trafiają w mój gust, ale zdjęcia bardzo.
    za to spódnica mnie urzekła. skąd ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica to Zara :) mamy taką w kolorze kremy i czerni :) to letnia kolekcja

      Usuń
  4. Kapcie są świetne i już wcześniej zwróciliśmy na nie uwagę, a jak z kostką trzymają nogę? U Rysia w przedszkolu zalecili by buty były sztywne w kostce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wymyślili :) z tyłu kapcie mamą wszyte dodatkowe usztywnienie,nie wiem czy na zdjęciach widać,gdzie .. pod kostką .. tak by dobrze trzymały stopę i by dziecko nie koślawiło nóżek :) moja córka jak tylko wyzdrowieje zabiera swoje do przedszkola :)

      Usuń
  5. Ta wersja kapci bardzo mi się podoba :) no i zdjęcia - jak zawsze super :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Na nas póki co najmniejszy rozmiar wciąż zbyt duży. W przyszłości z pewnością będą nasze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia zjawiskowe :))) a kapciuszki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne, widać zdrowe nie musi być nudne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Panterka nie dla nas ale sam zarys kapci bardzo na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie się bardzo podobają
    szukamy kapciuchów dla Bomblowej
    i żałuję bardzo że w jej rozmiarze nie występują
    pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne kapcie :) spódniczka śliczna, zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń