poniedziałek, 28 października 2013

like Gaston et Copains

Marka założona we wrześniu 2012 roku 
weszła na nasz rynek z piękną dziecięcą pościelą
szybko zaczęła zdobywać serca 
Gaston-et-Copains 
inspirująca się kolorami francji,skandynawską naturą
tworzy rzeczy proste i wyraziste 
takie,których nie spotka się nigdzie indziej
delikatne materiały,printowane tkaniny
pięknie skrojone i miłe dla oka
sukienki,spódniczki,pikowane kurtki,apaszki
 to co kojarzy nam się z dziewczęcą niewinnością,naturalnością
francuskie tkaniny i urok











bluzka KOTM, spódniczka Gaston-et-Copains ,desert boots Zara

25 komentarzy:

  1. Super wyszło! Choć nie wiem czy nie masz ustawionego błędnego ISO bo zrobiło leciutkie sito - ja tak kiedys natrzaskałam ponad setke zdjec zanim sie zorientowałam ze ISO sie przestawiło;-) Ale ciągle sie uczymy no nie....??:-)
    Zestawienie ciuszkow wyszło super -bardzo mi sie podoba i juz teraz rozumiem miłosc do tych bucikow - faktycznie wyglądają obłędnie!
    Są miękkie i wygodne? Nie wiem czemu one ciągle mi się kojarzą ze sztywnymi ale sztywne to chyba w sumie te skórzane/zamszowe są :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę widzisz z tym sitem to nie wiem,czemu tak tu wyszło :( zdjęcia na laptopie przed dodaniem tu były super .. na fb też wyglądają normalnie ..buciki mają raczej sztywną podeszwę,ale skórka jest super miękka ;)

      Usuń
    2. otwieraj każde osobno zdjęcie myszą to będą ok ;)

      Usuń
  2. ja myślałam, że wcześneijsze też na manualu;) ciekawie, tak szaro-brązowo na fotkach, niebanalnie^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mia jak zwykle obłędnie stylowa. <3
    A jeśli chodzi o zdjęcia to moim zdaniem wyszło bdb. Oby tak dalej! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba kolor spódniczki, choć nie umiem go nazwać:) orzechowy?? A buty, sama wiesz:D Mogłabym takie nosić, czasem żałuję ze nie mieszczę się w największy roz. butów dziecięcych z zary:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie powinnam dołować Cię faktem,że ja mieszczę się na styk i mam w planach zakup też dla siebie razem z kamizelką futerkową na dziale kids ;)

      Usuń
    2. Zdecydowanie nie powinnaś:):) Fajnie masz:D
      A napisz mi Iza jaki rozmiar spódniczki kupiłaś dla Mai i jakiego Maja jest wzrosty (jeśli to nie tajemnica:)), bo mnie się ta zeberkowa bardzo podoba i nie wiem czy ten ostatni roz. będzie dobry czy zamawiać na wymiar?

      Usuń
    3. Mańka ma szytą pod określone wymiary ;)

      Usuń
    4. ooo dzięki:) czyli ja też pewnie w ten sam sposób będę zamawiać jak K. się spodobają zebry:)

      Usuń
  5. Tak jak napisałam wczoraj na FB pyszna kawka i uśmiech na twarzy czyli reakcja na Wasz blog :) Spódnica boska ! i buty też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia mi się bardzo podobają :) ale przede wszystkim dzięki za inspiracje spódniczkową :) Genialna :) W ogóle cały zestaw bardzo mnie ujmuje :) i te buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestawienie! Kurcze, jak ja żałuję, że eMka się nie łapie na rozmiarówkę tych butów... :-/ Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są w obu działach ;) baby i kids,koniecznie sprawdz ;) nasze są lekko ocieplone już ..

      Usuń
    2. wiem wiem, ale baby nie są ocieplane, a na takich mi zależy :/ więc chyba te dla siebie zakupię :)

      Usuń
  8. ale mi się ten strój podoba! genialny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny zestaw, buty ubóstwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buciki takie same chcę kupić dla Tosi i dla mnie :-) Tylko na razie kaski brak...A spódnica uwielbiam takie motywy, weszłam na ich fanpage mają cudne materiały...czy ta Twoja też jest taka z wyższym pasem , marszczona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nasza to model z marszczonym pasem u góry ;) córcia nosi na bioderkach,bo wypada przed kolanko :)

      Usuń
  11. Świetny zestaw, bluzka KotM musi być super;) Spódniczka i jej cena podobają mi się baaardzo, na tyle, że same myślimy nad czymś tej marki:) Iza w końcu doczekałaś się butów! i powiem Ci, że było warto:) jak dla mnie jedynie małym minusem jest ich dosyć masywny wygląd , przy Julki cienkich nóżkach i wielkich stopach mogłyby wyglądać niezbyt ładnie, ale Maja wygląda dziś obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana buty tylko wyglądają na masywne ;) są ze skórki,miękkie.. jednak wypadają dość duże ;) córcia ma 27 i pewnie ponosi z rok ;) moja Maja też jest chudziuteńka .. nóżki jak patyczki,ale jak widać wygląda to ok ;)

      Usuń
  12. Fajny zestaw :D
    I buty rewelacyjne szkoda ze w rozmiarze butów w dziale kids się nie mieszczę, na pocieszenia wystarczy mi że w ciuszki na 164 wchodzę bez problemu :D

    Pozdrawiamy Iwona&Sofie

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham te buty, kocham Pannę M., Jej Mamę i tą stylizację!!!

    OdpowiedzUsuń