sobota, 2 listopada 2013

desert boots

 Desert boots to klasyka,
wygodne i praktyczne buty za kostkę,
 prawdziwie kultowy model dla kobiet i mężczyzn, 
dziś również i dla dzieci
wybierany przez wielbicieli komfortu i mody casual
pierwsze modele powstały już w 1949 roku 
prosty i nowoczesny styl był hitem lat 60-tych
od kilku lat cieszą się popularnością na europejskim rynku 
w szczególności w kolebce mody ulicznej -Anglii
tzw. klasyka gatunku
desert boots moje serce zdobyły już rok temu gdy ukazały się w kolekcji Next
lekkie,wygodne buty
uniwersalne do chodzenia na co dzień
pasujące do wielu stylizacji
coś dla miłośników prostoty z nutą szaleństwa 







14 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać Twoją córcie najsłodszy łobuz świata ! A Bluza skąd jej błysk mnie oczarował ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Zara :) specjalnie zakupiłam za dużą,by wyglądała na jeszcze luzniejszą :) dzięki śliczne :*

      Usuń
  2. Świetnie!! Foty, buty, sweterek - MIA <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  3. U was super wyglądają te buty - w NEXT nie wzbudziły mojego zainteresowania;-) Zresztą Panna O. wzgardziła swoimi w kolorze fuksji - powiedziała, ze źle się je wkłada na nóżkę i chodzić w nich nie bedzie - dałam sobie spokoj;-) Ale wydaje mi się, ze te z ZARY są miękkie i pewnie zupełnie inne niż te z NEXT ze skóry zamszowej - taka to zawsze jest sztywna i niefajna!:(
    Nie wiem gdzie robiłyscie fotki ale momentami wyglądają jak prosto z nad morza !!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw. Też mamy te buty.Tylko kucyk na pierwszym zdjęciu mi się nie podoba ;) w przeciwieństwie do mojej córki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ale co złego jest w zabawce ?? zabawki mają podobać się mojemu dziecku,tak by potem nie leżały tylko na półce jako rekwizyty,bo były maminym kaprysem .. ta towarzyszy jej już 2 rok i wciąż działa i miewa się super ..

      Usuń
  5. Buty są rewelacyjne :D

    Pamiętam ,że jako nastolatka takie nosiłam na przemian z glanami :D

    A na zdjęciach znów moja ulubiona Sława :D
    Pozdrawiamy Iwona&Sofie

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie te buciki mają w sobie coś - bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również podzielam Twoje zdanie, te buty są bardzo fajne i w zasadzie ponadczasowe :) takie buty nazywało się kiedyś: osiołki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem jedno wow :) piękne buty, sweterek, spodnie... super

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty świetne i bardzo modne - "pół" Warszawy w takich biega (takie mam wrażenie ;) ) Maja wygląda cudnie! sweterek boski no i te zdjęcia ....wow!

    OdpowiedzUsuń