czwartek, 14 listopada 2013

fluffy sweter

Swetry 
otulają nas w chłodne dni jesieni i chronią ciało zimą pod kurtką w mrozy
kupowane w zależności od gustu,w kolorze,wzorze,fasonie
 swetry 'Fluffy'
włochate sweterki przemiłe w dotyku
futrzane,z miękkniego materiału
dają niewiarygodne ciepło,wręcz otulają jak puch
prezentują się rewelacyjnie 
są hitem jesieni
fajny dodatek w garderobie,którego u nas nie mogło zabraknąć
sieciówki zasypały nas tym modelem i jest w czym wybierać





 sweterek Next

19 komentarzy:

  1. Świetny kolor włosów ma M.....takie pasemka jak i moja!
    A sweterek jest cudny..milusi...ja mam podobny na zamek i wstyd sie przyznac ale noszę go ostatnio non stop - trzeba dokupic kolejny bo na biedaka wyjdę - w kółko jedna bluza;-) BUźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasemka to efekt rozjaśnienia przez słońce .. takie lekko miedziane są :) zimą stają się znów ciemne ... ja też mam jeden,ale mój jest blado różowy

      Usuń
  2. Uroczy jest, a Maja taka doroślejsza mi się wydaje z krótszą grzyweczką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana taką grzywę podpatrzyłam na insta i od razu wiedziałam,że moja będzie wyglądała w takiej idealnie ;) nie myliłam się,osobiście jestem zachwycona,bo przy takim typie włosów jak ma Maja(każdy włos żyje swoim życiem) sprawia,iż włosy są proste i nie wymagają układania .. co było naszą zmorą przy dłuższej grzywce

      Usuń
  3. piękny sweterek-wiem, że już to ostatnio to pisałam, ale na prawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JEzuuu ja chcę taki sweterek !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazda w gwiazdkach.... Aż ciężko nie przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wloski - z ta grzyweczka, krecone na koncach. Uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny sweterek :D wręcz identyczny widziałam dziś w tesco i miałam w planie kupić ale w końcu padło na inny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. My mamy podobnego futrzaka z ZARY, milutki, miękki i cieplutki - tylko tulić.
    I jak wszyscy chyba niezmiennie zachwycam się włosami Twojej Córki - są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. no niestety mięciutki sweterek został przyćmiony przez piękne, gęste o cudnym kolorze włoski Mai :) Wracając do swetra, kupiłam podobny w Tesco, ale zwróciłam, ponieważ Julce nie przypadł do gustu i trochę też obawiałam się co będzie z nim po praniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ladne zdjecia i modelka jaka sliczna i jak profesjonalnie pozuje. Szok! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja do włochatych swetrów przekonać się nie mogę. kojarzą mi się z latami 90-tymi.
    przepraszam, ale taki mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Izuś, Twój blog niesamowicie się rozwinął. Majka coraz piękniejsza, Twoje stylizacje coraz bardziej oryginalne, niezwykłe.
    Brawo!!! Zawsze mi się podobało. Ale widać ogromne postępy!!
    Gratuluję!!!!!
    Jestem fanką urody Twojej córy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuś Ci ogromnie .. Twoja wypowiedz wiele dla nas znaczy ;)

      Usuń
  13. Świetne zdjęcia i sweterek ekstra:-) a nie zostawia włosów na innych rzeczach? powiedz jak się nosi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mam taki sweter ja i córa i jest idealny .. super miękki,delikatny i cieplutki.. nie można w takim zmarznąć ;) nie zostawia włosków na ubraniach ..


      Usuń
  14. To o tym sweterku kiedyś wspominałaś, fantastyczny, fakt:)

    OdpowiedzUsuń