poniedziałek, 4 listopada 2013

księżycowe buty

Wielkim krokiem wchodzimy w sezon zakupów zimowych
 listopad,najwyższa pora by zaopatrzyć się w ciepłe kurtki i kozaczki
model,który w tym roku pojawi się u mojej córki to 
księżycowe buty
kiedyś idealny model na narty,dziś must have w codziennym użytkowaniu
Zara znów mnie zachwyciła
dizajnerskie,nietypowe buty
w kolorze truskawek 
zimowe kozaki dziś nie muszą już wyglądać pospolicie
mogą czarować żywym kolorem
jak wisienka na torcie dopełniać całość
być kropką nad i 
dodadzą zimowym nudnym strojom wyrazistości
doskonałe kozaki dla miłośników czegoś oryginalnego
but staje się bazą całej stylizacji
zima może tętnić kolorem i wzorem 
my zestawimy je z czarną puchówką i płaszczem w tym samym kolorze




zdjęcia pochodzą ze sklepu on-line Zary

14 komentarzy:

  1. Swietne są te buciki! Ja to juz od dawna nie zagladam na zadne sklepy on-line:-) nie wiem co teraz na topie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślałam o kupieniu Moon Boots ale w ostateczności zdecydowałam się na EMU przetestowane wiem że warte swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wstępnie miałam w planach moon boots ,ale ani kolor,ani cena nie przemawiają do mnie jak te z Zary .. nad EMU,wciąż debatuje .. córka ma zawsze kilka par obuwia na dany sezon .. nosi też takie typowe kozaki .. u nas są to ecco

      Usuń
  3. U nas w ramach śniegowców moon booty, ale te też mi się bardzo podobają, zwłaszcza ich kolor:) Tak jak piszesz zima też może być kolorowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas w ramach śniegowców są tym razem moon booty, ale te też bardzo mi się podobają, zwłaszcza ich kolor. Tak jak piszesz, zima też może być kolorowa:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochaniutka :) Są boskie! nie ma co! Jutro jestem w mieście i widzę muszę zahaczyć Zarę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. SWIETNE BUTY, ALE PRZY TAKIEJ PODESZWIE I ZAPIĘTKU NÓŻKA ZDROWO SIĘ NIE ROZWIJA. MY ZOSTAJEMY PRZY ECCO

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny kolor
    juz widze oczami duszy piekne stylizacje z ich udzialem
    szkoda ze na tutejsze zimy beda za cieple

    ale uparcie szukam bordowych botkow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mocno się nad nimi zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moon Boots nadaja sie jednak tylko na snieg. W warunkach bezsnieznych trudno sie je nosi. Przetestowalysmy w zeszlym roku.
    Mimo to tez sie rozgladamy w tym roku - zeby wlasnie po zejsciu ze stoku miec w czym wygodnie pochodzic.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Tobie Matka pobiegłam na zara.com i duszę łzy, bo rozmiarówka od 24...

    OdpowiedzUsuń