poniedziałek, 18 listopada 2013

prezenty świąteczne

Ten wpis szykuję już jakiś czas,a wciąż nie mogę się za niego zabrać 
zbliżają się Święta,coraz bliżej wspólnych chwil spędzonych w gronie najbliższych
z tego też powodu moje myśli coraz częściej krążą wokół prezentów
w tym tych dla córci






staram się wybierać takie,które posłużą nam długo
lubię  gdy wizualnie pasują do reszty rzeczy w dziecięcym pokoiku
nie zapełniam przestrzeni  zbędnymi bibelotami,maskotkami
warto wydać kilka złotych więcej np. na zabawkę drewnianą,niż tę plastikową,która trwałością nie zachwyca 
są też takie,które możemy wykonać samodzielnie
radość z uśmiechu dziecka po rozpakowaniu jest nam jeszcze bliższa ;)

1. domek tu , 2.poduszka  'blabla',3. aniołki tu ,4. królik 'blabla' ,5.Miffy lampa,6.lala 'Muc-Muc'

11 komentarzy:

  1. lala muc muc i jej koleżanki zachwycają mnie zwyczajnością:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem chora na tę lampę od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja ;) do nowego pokoiku Mai będzie idealna ;)

      Usuń
  3. fajne prezenty, chyba nawet jeden pomysl podkradniemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko bardzo mi się podoba...bardzo:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałam, że ten domek dużo droższy.
    bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anglia wbrew pozorom jest bardzo ograniczona jeśli chodzi o akcesoria dekoracyjne i fajne gadżety do urządzenia np.pokoju. Własnie poszukuję m.in lampki dla Julki, dlatego idealnie trafione te Wasze gifty ;) O dziwo udało mi się znaleźć stronę, gdzie są fajne i takie inne rzeczy do urządzenia domku, jest też ten extra króliczek, ale cena fajniejsza w polskim sklepie :) Pozdrawiamy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekła mnie lampa ! :)
    świetna jest ! :)
    Pozdrawiamy ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie lampa jest boska ! Bedę zbierać na nią cały rok :)

    OdpowiedzUsuń