wtorek, 3 grudnia 2013



futro,koszula Next
legginsy,buty Zara




13 komentarzy:

  1. Czeka na śnieg :)
    a mi się ostatnio nawet aparatu nie chce brać na spacery,ba nawet po tel rzadziej sięgam....

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie magiczne :) coraz piękniejsze robisz zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fotka z klimatem....nie masz co narzekać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie!! Jade po takie futro :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) futerko stara kolekcja ;)

      Usuń
    2. ale wiem gdzie wisi :P tylko wahałam się bo rozmiar mały :(

      Usuń
  5. Świetna fotka, fajne futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrze tak na te wasze futerka i też mi się chce takiego dla Pyzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Maja wygląda jakby zasnęła na huśtawce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, widze, że Ty małej ubierasz często te futerka, a ja mam w głowie ciągle myśl, że to nie grzeje i nasze w szafie głęboko wisi...

    OdpowiedzUsuń