poniedziałek, 27 stycznia 2014







10 komentarzy:

  1. Super. Taka odslona bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ;) uwielbiam to futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. robię się już nudna... standardowo napisze "piekne zdjęcia" no ale nie da się inaczej skomentować, ewentualnie "przepiękne zdjęcia" :P
    podobają mi się Wasze zestawy, kolorystyka, minimalizm <3
    jednym słowem UWIELBIAM!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Majeczka wygląda w tej zimowej scenerii :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja Was bardzo lubię za utrzymywanie jednego stylu! Zawsze pięknie, delikatnie, stonowana kolorystyka - super! Nie to co u nas :) totalny misz-masz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia przepiękne!
    Zauroczona stylizacjami Twojej córeczki, z udziałem futerka (są niepowtarzalne), pokusiłam się na stworzenie podobnego futerka dla mojej córki

    OdpowiedzUsuń
  7. No nareszcie mogę komentować hahah! Cudnie, pięknie, śniegowo i ogólnie to ja chce taki kolor włosów jak Twoja urocza córka! O!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jej kolor nie jest niczym nadzwyczajnym .. od słońca takie :) ogólnie znów ciemnieją .. taki miedziany brąz teraz .. dość pospolity :)

      Usuń
  8. piękne foty!!! Uwielbiam Was:)

    OdpowiedzUsuń