sobota, 4 stycznia 2014

kolor diamentu

















uwielbiam wyprzedaże,lecz w tym sezonie jakoś nie zachwyciły mnie ciuchy,które oferuja sieciówki
a i ceny mało atrakcyjne...
w nadchodzacym sezonie będa,więc królowały nowości od projektantów

 nie przewiduje dużych zakupów,pełny minimalizm 
ma być skromnie,prosto,pastelowo
bazować będziemy tylko na kilku kolorach 
w kolekcji jesień/zima nie znalazłam wiele 
mam nadzieję,że nowa kolekcja to zrekompensuje 

a wracajac do wyprzedaży
wzbogaciłam Mai szafę o sukienkę
koronkowa absolutny hit
dwa sezony w tył nosiłyśmy taka od H&M


sukienka Zara
kamizelka nosweet
gumka prezent Kaja Ra

27 komentarzy:

  1. śliczna sukienka i kamizela - mam wrażenie, że Maja wydoroślała z Nowym Rokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej pięknie a sukienka powala no super
    Fotki miodzio uwielbiam ten wasz klimacik :D
    I niestety mam ten sam problem z tymi wyprz. Coś tam kupiłam ale raczej to co potrzebne nic nad wyrost bo nie ma zbytnio wyboru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja troszkę żałuję,że większej nie wzięłam,sadziłam,że rozmiar duży ..ta 116 i niestety długo nie ponosimy :(

      Usuń
  3. Oj podbiłaś moje serce!! Tak właśnie córę swoją bym nosiła!!! :) Perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka i bardzo pasuje twojej córeczce

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzdycham... cudowny klimat, sukienka, kamizelka, Maja...

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka śliczna...sama bym taką nosiła <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem dziś zaczarowana tymi ujęciami.... 2 ostatnie, o ranulku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Iza, bardzo fajna sesja, wszystko idealne w punkt. Z Maja to cudowna modelka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka genialna, lubię prostotę i minimalizm :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za zdjęcia Iza!!! Super, i Maja w tej sukni, pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie tez sieciówki rozczarowały..szczerze mówiąc nawet nie chodziłam po sklepach kiedy były przeceny...to co sobie upatrzyłam dawno już kupiłam:) a teraz czekam na wiosnę ...liczę na fajne wiosenne kolekcje ..miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  12. sukieneczka piękna ..wcięło mi ostatnie zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Idealne do tego stroju!!! To Ty mnie przekonałaś że nie trzeba szukać wymyślnych teł ( tłów) - jak zwał tak zwał - żeby zrobić dobre fotki;-)!! Też jestem rozczarowana wyprzedażą ale z drugiej strony więcej kasy na koncie zostaje;-)
    Buźka - trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna Maja:) sukieneczka jest przecudna, nie widziałam jej jednak u nas:( kamizelka świetna!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy ;) ja kupuję on-line ;)

      Usuń
  15. niesamowite , takie magiczne te zdjęcia
    Pozdrawiamy
    mamailusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jak już na fb pisałam piękne połączenie <3
    nad sukienką sama sie zastanawiałam,
    chciałam kupić dla siebie ( 13-14 lat) i dla Lu ale trochę mi szkoda pieniędzy :)
    Maja wygląda cudnie- jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana a jaki masz obiektyw?? na jakich ustawieniach robisz foty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam minolte 50 1,7 f a co do ustawień to na manualnych .. iso 100 u mnie jest tzw strefa twórcza mam na standard .. tam też ustawiam sama wartości

      Usuń
  18. super logo! ten mglisty i dziewczęco-romantyczny klimat jest już Waszą wizytówką:)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudnie :) idealne połączenie sukienki, kamizelki i wełnianych, grubych butów <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznotka :) przepiękne zdjęcia :) A jaki rozmiar kamizelki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmiar w tym przypadku to pojęcie względne,bo ta jest akurat na 7-8 ;) gdzie córa nie ma nawet 5 lat ;)

      Usuń