piątek, 1 sierpnia 2014

słowa






 Prowadzę bloga modowego,choć nie chciałam zabierać głosu w tej sprawie jednak się zdecydowałam
od dłuższego już czasu męczą mnie te docinki czytelników o różne sprawy
o zasób portfela,o styl życia,ubierania
 choć nawet w 1/100 blog nie oddaje tego kim jesteśmy
docinki między blogami,porównywanie kto lepszy,kto pierwszy
dla mnie zrobiło się tutaj za ciasno 
wycofałam się i dzięki temu mogę robić coś znów dla siebie
jednak nie w tym sęk 
ludzie mają tupet.. brak własnego życia prywatnego,zazdrość nie wiem,ale wtrącanie się w cudze życie i ocenianie go jest płytkie
nie tyczy się to tylko światka internetowego,to samo możemy spotkać w swoim kręgu 
pamiętam jak dziś gdy jedna z sąsiadek zwróciła uwagę na figurę mojej córki,
jako maluszek owszem nie była najszczuplejsza,ale do otyłości też daleko jej było,
miała pulchne policzki,rączki z "poduszeczkami" ,czy duży brzuszek,ale ludzie była małą dziewczynką 
mimo,że wcześniej nie zwracałam na to uwagi po tych słowach jakoś bardziej przypatrywałam się córce ..
stwierdziłam,może faktycznie powinnam coś z tym zrobić gdy w wieku niespełna 3 lat ważyła 16 kg
wyeliminowałam słodycze i wprowadziłam 5 posiłkowy tryb dnia ..
dziś moja Maja ma 5 lat i 17 kg .. jest tak chuda,ze widać jej żebra, a ja tęsknię za tymi moimi policzkami


wpis Marleny przypomniał mi o tym czasie,w odzewie na zarzut,iż powinna coś zrobić z wagą swojej córki 
 słowa mogą ranić bardzo  
proszę,więc zastanówcie się nad tym co chcecie powiedzieć,napisać .. słowa mają wielką moc i potrafią ranić bardziej niż ten fizyczny ból 
nie tyczy się to jedynie tej sfery
kiedyś już napomniałam w sprawie,która również wywołuje u mnie złość 
rude włosy,o których mówi się,że to wstyd

wstydem jest być dwulicowym,doszukiwaniem w każdym wad,a nie patrzeniem na własną osobę

   
bądzmy bardziej ludzcy,a świat stanie się lepszy
  

Marlena wielki pokłon w Twoją stronę ..




5 komentarzy:

  1. oj tak słowa bolą czasem bardziej niż uderzenie bo np siniak zniknie a słowa w sercu pozostaną!
    wiesz coś mi się wydaje,że gdybyś po tamtych słowach nic nie robiła to i tak Maja by wyszła z tej dziecięcych kształtów ! tak było u nas Madzik od zawsze miała apatyt i do tego piła mm i mając lat 2 ważyła 18 kg obecnie waży tyle samo ale poszła mocno w górę i tylko brzuszek jej jeszcze jako tako został! Majka ma bankowo budowę po Tobie a jaka Ty jesteś dobrze wiesz,chudzinko ;) Ps to pewnie teraz ktoś może się doczepić,że jest za chuda! oj na głupotę ludzką nie mam siły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tak wiem,ale wtedy jako młoda mama nie wszystko było tak jasne :) o tym,że jest teraz za chuda często słyszę ..

      Usuń
  2. w ogóle nie widzę, że ta dziewczynka jest ruda. rude włosy sa bardzo oryginalne i może dlatego ludzie zwracaja na to uwagę. mnie sie podobają rude i kręcone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie mówiłam,że jest ;) jednak ma od zeszłego roku miedziane pasemka,które dają taki efekt ;)

      Usuń
    2. moja ma bardzo nietypowy kolor włosów.. dla jednych może być miedziany,dla innych zwyczajny .. tak jak na ciemnych blond będą jasne blond,tak u mojej po lecie zrobiły się miedziane,a pod spodem są ciemne ;)

      Usuń