sobota, 16 sierpnia 2014

w prostocie siła










Nadchodząca jesień i zima skłania nas do zaglądania na nowe kolekcje,które na ten sezon proponują większe,lub mniejsze firmy
powiem szczerze,że nie jestem zachwycona wzorami, kolorami 
po bardzo udanym letnim sezonie przyszedł czas u nas na pewien niedosyt tym co jest obecnie
może to ja zrobiłam się bardziej wybredna,a może to dlatego,iż w kolekcjach za dużo się dzieje,a mojej Mai pasują proste rzeczy

postanowiłam odgrzebać stare i to na nich będziemy bazować w aw14

sukienka Talc
legginsy Soft Gallery
buty Zuzii

3 komentarze:

  1. Szał. Wszystko pięknie. Do mojej Matyldy niestety taka prostota nie pasuje. Pozdrawiam Martyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy pani dziecko nie ma problemów rówiesnicznych prezentująć się w takich strojach? Bo moja młodsza corka nie chce założyć nic np. szarego, bo mowi, że dzieci nie będa się z nią bawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam,ale mało ze śmiechu nie padłam.. nie, nie ma problemów , moje dziecko jak i ja nie obcujemy z kimś kto patrzy na innych przez pryzmat odzienia,czy zasobów portfela .. Moja córka jest bardzo lubianym dzieckiem w grupie .. sama uczę ją,że każdy jest równy i nie wolno się z nikogo śmiać,czy szydzić .. to przykre,że w gronie koleżanek pani córci są takie dzieci ..

      Usuń