piątek, 27 lutego 2015

basic

Lubię córkę w prostych zestawieniach,pastelach i szarościach
przy bardzo delikatnej porcelanowej cerze i intensywnym miedzianym blondzie najlepiej sprawdza się basic
choć ja osobiście wolę gdy jest w wydaniu boho
proste rzeczy bez dodatkowych printów
dresowe spodnie,lub zwyczajne legginsy w połączeniu z lekką sukienką tworzą piękną całość
mimo,że wielokrotnie eksperymentowałyśmy w modzie i szukałyśmy wciąż powracamy do rzeczy uniwersalnych,które nosimy długo i łączymy na różne sposoby ze sobą
basic jest świetnym rozwiązaniem,kiedy nie mamy większego pomysłu na wyszukane kompozycje i gdy nie potrafimy łączyć ze sobą różnych wzorów







sukienkę pokazywałam juz tu w takiej samej scenerii o innej porze roku :) 

6 komentarzy:

  1. Jak rozmiarowo wypadają sukienki Numero?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w zeszłym roku wzięłam największy rozmiar xl z myślą by posłużyła dłużej .. wypada bardzo mała .. według producenta powinna chyba być delikatnie za pupę .. Maja ponosi ją ze dwa sezony jeszcze ;)

      Usuń
    2. Moja sporo młodsza od Mai ale też brałam xl z tym samym przesłaniem. Tylko, że wzięłam tą z długim rękawem

      Usuń
  2. ale u was wiosennie <3 doczekać się tego nie mogę
    No i jak zwykle cudnie idealnie dobrany styl do was Ja niestety nadal szukam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja staram się kupować Mai rzeczy,w których będzie jej dobrze,ale i wygodnie,jednak często kupuję rzeczy zbędne lub takie,do których nie mam przekonania gdy są na córce,więc głowa do góry ;)

      Usuń
  3. Śliczna ta sukienka w obu wydaniach...

    OdpowiedzUsuń