sobota, 28 lutego 2015

bensimon

Trampki,które kiedyś były obciachem i zakładało się je w szczególności na zajęcia sportowe
dziś są ogromnym hitem i od dłuższego czasu królują na ulicach
nosimy je niemal do wszystkiego
od kiedy wypróbowałam model chipie,nie potrafię się rozstać z trampkami 
są więc nieodłącznym elementem garderoby córki
 model bardzo zbliżony  marki bensimon
wiosną i latem będzie zdobił nasze nogi
wybrałam sprany beż,bardzo uniwersalny kolor
stawiam na wygodę i takie trampki nam obu ją zapewnią 






 taki model szykuje dla siebie na ten sezon


2 komentarze:

  1. Fajne :) W tym roku dla siebie wzięłam Chipie ciemniejszy beż a dla córki miętowe. Obawiam się jednak czy będą dobre. Noga rośnie jej dość szybko. Gdzie kupowałaś Bensimon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję,że i ta firma się u nas sprawdzi .. chipie zielone i u nas będzie wiosną,mamy jeszcze z zeszłego roku ,kupiłam za duże i dlatego będą i na ten rok .. Bensimon kupiłam w laredoute

      Usuń