sobota, 14 lutego 2015

sezon wiosna/lato

Nadchodzący sezon nastraja mnie bardzo pozytywnie
do szafy córki powracają proste rzeczy,lekkie,banalne wręcz
wróciłam do starych nawyków i znów polubiłam zakupy 'z drugiej ręki'
dzięki temu rozwiązaniu mamy wiele pojedynczych egzemplarzy,unikalnych
postanowiłam,że będę traktować modę drugoplanowo
nie ciuch czyni człowieka
ma jedynie podkreślać jego zewnętrzne atuty nic poza tym
paski,szarości,zielenie w odcieniu khaki,kwieciste bluzeczki pięknie wyeksponują włosy i urodę Mai
have fun !








ciuszki pochodzą z nowej kolekcji Zara



9 komentarzy:

  1. myślałam, że będą te perełki z drugiej ręki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozumiem komentarza .. będą na zdjęciach na mojej córce .. gdy wchodzi nowa kolekcja do sklepów chcę pokazać co wzbudziło we mnie najwięcej emocji ..

      Usuń
  2. te same rzeczy się nam podobają z zary. z tym, że wolę skórzane sandałki w tym samym stylu. pasiaste t-shirty są rewelacyjne.
    a o koszuli intensywnie myślę i niemal codziennie wkładam ją do koszyka :)
    widziałaś ta niebieską w kratę, flanelową? no boska <3 zamówiłam na razie sobie, zobaczę czy mi przypasuje oraz czy się zmieszczę i wezmę wtedy Em :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mamy podobna myśl na ''modę' widocznie :) a nie widziałam,lub nie zwróciłam uwagi wiesz .. patrzyłam na czerwień .. chcę do spódnicy czarnej z tiulem z zeszłego roku z zary i trampek ;) na all kupiłam właśnie za grosze ;) nad tą wciąż myślę .. jest cudna,ale na żywo muszę zobaczyć jak na Mai wygląda ..to daj znać jaka jest

      Usuń
  3. Iza to samo mi się spodobało :) Ja ostatnio szukam też z drugiej ręki zwłaszcza tych marek zagranicznych. Zniknęłyście z Insta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak nie będzie już nas na ig .. profil usunęłam .. ja już nawet ostatnio nie patrzę na niszowe marki .. no chyba,że miszko :) myślę nad zakupem zygzaków ..

      Usuń
  4. Czemu nie będzie Was na insta ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od pewnego czasu czułam,że ig nie jest dla mnie .. chcę zachować swoją prywatność,blog prowadzić w formie pamiętnika,dla nas,dlatego też nie ma zakładki współpraca .. nie pasował mi ten wyścig kto i co ma pierwszy,niefajna zawiść między ludzmi .. choć sporo pozytywnych osób też poznałam .. chcę jednak pozostać w tym miejscu gdzie jestem,bez zbędnych mało istotnych sytuacji ..pozdrawiam

      Usuń
  5. Dobrze Cię znów czytać:) Zdziwiłam się,że tak nagle zniknęłaś. Ja też już się wiosny nie mogę doczekać. Z niecierpliwością czekam na pierwsze promienie słońca:) Pralka Frania (Kasia)

    OdpowiedzUsuń