wtorek, 19 stycznia 2016







4 komentarze:

  1. Maja - Szczerbatka :) Piękne wszystkie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. . Piękna córcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ;) z góry przepraszam za zaśmiecanie tak pięknego bloga;)ale pisałam na skrzynkę na instagramie i niestety chyba wiadomość nie dotarła :( ostatnio podziwiałam Twój profil, dom i styl. I tak w nawiązaniu do tego mam takie pytanie ;) otóż oboje z mężem jesteśmy na etapie urządzania swojego mieszkania :) a że mamy podobny zamysł urządzenia chciałam zapytać się o schody😍 czy to był was projekt czy może gotowy firmy która wam je montowała? Z jakiego materiału są poręcze? Ze stali czy drewno lub jeszcze coś innego? No i ostatnie pytanie czy byłabyś tak miła podać jakieś namiary na firmę? Z góry dziękuję ;) Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę napisać raz jeszcze :) może faktycznie nie doszło.. sprawdziłam i nie mam zapytania o schody :) chętnie odpowiem i doradzę :)

      Usuń